Customer Expert with French

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    What we need:

    -Are you fluent in French and with a touch of Upper Intermediate English? (written and verbal communication)
    -Do you have experience in customer interaction?
    -Do you have great problem solving & escalation management skills?
    -Are you focused on data quality and service level agreement?
    -Do you have great time management and administrative skills ?

    Responsabilitati

    If the answer for all of the above questions is YES then you are ready to be our Customer Expert.

    Here is what you will be doing:

    -You will provide functional and/or technical support for resolution of customer problems, incidents, issues, requests and queries;
    -You will liaise with other support teams, or product teams as required to resolve requests/issues in a timely manner and ensure proper documentation, notification, escalation, and tracking and follow up of all incidents.
    -You will receive and log internal and/or external customer problem/request/issue and ensure proper documentation;
    -You will perform customer request/problem identification and follow defined procedures to resolve correctly;
    -You will document troubleshooting efforts and customer information in data capture tool and when required, transfer calls or will promptly notify responsible party for resolution;
    -As a customer expert you will demonstrate understanding of the customer’s business needs or market and maintain high customer satisfaction ratings;

    Alte informatii

    What we offer:
    -attractive salary;
    -lunch vouchers;
    -medical insurance;
    -fun work environment 😊

    020718IDT