Articole cariera
Ai trimis CV-ul in zeci de locuri si inca nu ti-ai gasit un job? Atunci poate ar trebui sa apelezi la o agentie de recrutare. Agentiile de recrutare au scopul de a recomanda companiilor candidatii care se potrivesc profilului cautat. Fara a fi un serviciu agresiv promovat sau foarte vizibil inca pe piata din Romania, o agentie de recrutare le ofera candidatilor acces la o varietate mare de joburi.
Global Internship Program are scopul de a dezvolta potentialul de leadership al tinerilor romani prin oportunitatea de a lucra intr-un mediu multicultural, in una din cele 124 tari si teritorii in care AIESEC este prezent, pentru o perioada cuprinsa intre 3 si 18 luni. Programul ofera tinerilor o experienta usor diferita de ceea ce au intalnit pana acum, pentru a invata ceea ce nu au invatat la scoala sau in mediul de lucru...
Jocurile pe PC reprezinta o modalitate foarte relaxanta de a-ti petrece timpul liber. Acestea sunt insa si un exercitiu bun, prin care poti dobandi abilitati utile in cariera. Subiectul a devenit in ultimii ani foarte controversat si multe cercetari si-au propus sa analizeze care sunt principalele efecte pe care le au asupra creierului. Iata o parte din aceste efecte pozitive care te vor ajuta in cariera...
Fara sa constientizam, multe abilitati se formeaza din cele mai simple si mai placute pasiuni din viata de zi cu zi, iar una dintre acestea este shoppingul. Daca te consideri un expert cand vine vorba de cumparaturi, iata care sunt principalele skilluri pe care le-ai dobandit si care te vor ajuta la locul de munca...
Orientarea catre rezultate presupune asumarea responsabilitatilor si depunerea, in mod constant, a unui efort pentru a atinge rezultatele propuse. Trebuie sa fii capabil sa te auto-motivezi, sa perseverezi chiar si atunci cand cei din jur renunta, sa investesti timp si resurse pentru a-ti atinge obiectivele prestabilite in timpul stabilit.
Printre cele mai cautate si apreciate de angajatori se numara abilitatile de comunicare. Comunicarea este actul de transfer al informatiilor dintr-un loc in altul (de la o persoana la alta), verbal, scris (folosind carti, reviste, e-mail, site etc.), vizual (folosind tabele, logo-uri, grafice etc.) sau non-verbal (folosind limbajul trupului, gesturi, tonul si intensitatea vocii).
O persoana care detine aceasta abilitate indeplineste mai multe sarcini decat ii sunt alocare, face mai multe decat ceilalti se asteapta de la ea, iar toate acestea vor imbunatari si imbogati produsele si serviciile companiei. De asemenea, va ajuta la micsorarea riscurilor si la diminuarea problemelor, preintampinandu-le si abordand cu incredere toate oportunitatile care ii sunt infatisate.
Raporteaza eroarea la