Junior Analist Servicii Clienţi ICT ID: 778232

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Junior Analist Servicii Clienţi ICT ID: 778232 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:

    - Studii superioare (licenţă) - de preferinţă în domeniul financiar sau comercial.

    Experienţa în muncă:

    - Cel puţin 2 ani de experienta într-o poziţie cu responsabilităţi de relaţionare cu clienţii şi administrare servicii.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    - Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint,) şi Internet;
    - Capacitate de lucru în echipă;
    - Foarte bune abilităţi de comunicare – în scris şi vorbit;
    - Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
    - Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă;
    - Cunoştinţe generale în domeniul IT şi Comunicaţii constituie un avantaj;
    - Cunoştinţe de limba engleză – constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    - Ofera asistenta si suport operational in derularea contractelor cu clientii ICT;
    - Realizeaza rapoarte specifice pentru client si pentru management la cerere sau conform procedurilor in vigoare;
    - Urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor şi administrează documentele referitoare la contracte, acte aditionale (schimbări) şi formulare servicii IT;
    - Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi integratori pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti;
    - Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii ICT din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice;
    - Sprijină iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT;
    - Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    2000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (265)