Junior Analist Servicii Client

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    -Studii superioare finalizate
    -Atentia centrata pe rezultate;
    -Spirit de initiativa si organizare;
    -Cunostinte aplicate de operare in Excel(reprezinta avantaj);
    -Experienta in utilizarea diverselor aplicatii informatice poate constitui un avantaj.

    Responsabilitati

    - Actualizeaza si intretine permanent baza de date cu abonatii corporate, in conformitate cu procedurile interne si standardele de calitate stabilite;
    - Asigurara abonarea si facturarea corecta si in timp util a abonatilor corporate pe procesele si sistemele administrate;
    - Asigura comunicarea cu clientii din portofoliu pe procesele administrate, respectand standardele de comunicare stabilite in Regina Maria;
    - Ofera suport Diviziei Corporate Business, Call Centerului si Diviziilor Operationale pe portofoliul de clienti alocat;
    - Introduce in sistem noii abonati ai serviciilor medicale;
    - Efectueaza modificari in baza de date a abonatilor (intrari, iesiri, actualizari fise de client, particularizari ale investigatiilor incluse in pachete);
    - Verifica zilnic aplicatia de ticketing in vederea atribuirii ticketelor sosite in atentia bazei de date si rezolvarea celor care intra in aria proprie de activitate;
    - Realizeaza diverse activitati administrative, rapoarte, situatii solicitate de catre superior.

    Alte informatii

    Acest rol se adreseaza candidatilor fara experienta si care pot lucra full time

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (272)