Country Sales Manager Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Country Sales Manager Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Management Trainee
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC Romania este cea mai mare companie din industria bauturilor si a doua cea mai mare din industria bunurilor de larg consum (FMCG), in plan local. Producem, imbuteliem local si distribuim in Romania si in zece alte tari din regiune bauturile din portofoliul Companiei Coca Cola. De asemenea, in Romania suntem cel mai mare exportator din industria bauturilor, cu o cota de aproape 30 de procente din toate exporturile de bauturi. Bauturile noastre sunt produse si imbuteliate in cele 3 fabrici pe care le detinem la nivel local in Ploiesti, Timisoara si Poiana Negrii. Cu o prezenta locala de peste 25 de ani, ne-am asumat un puternic angajament de a ne desfasura activitatea intr-un mod sustenabil, in interesul clientilor, furnizorilor, consumatorilor si angajatilor nostri. Coca Cola HBC, unul dintre cei mai mari imbuteliatori Coca Cola a fost numita in 2017, pentru al patrulea an consecutiv, lider al sustenabilitatii in industria bauturilor, conform clasamentului Dow Jones Sustainability Index.

    In anul 2017, Coca-Cola HBC Romania a investit 7 milioane de euro la fabrica din Timisoara pentru a deschide o linie de imbuteliere doze de mare viteza, cu o capacitate maxima de productie de 90.000 de doze/ora. Noua linie de imbuteliere este cea mai rapida linie de imbuteliere de bauturi care exista in prezent pe piata din Romania si are un grad inalt de automatizare de ultima generatie.

    Cerinte

    Ce cautam?

    Eligibilitate:
    • Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    • Experiență într-o poziție similară (constituie un avantaj);
    • Cunoștințe avansate de operare în Excel, Power Point, Word, Access și Outlook;
    • Experiență de lucru în SAP (constituie avantaj);
    • Limba engleză – nivel conversational.

    Competențe soft:
    • Bune abilități de lucru cu cifrele;
    • Foarte bună organizare și planificare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Spirit de echipă.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    • Te ocupi de organizarea întâlnirilor recurente de echipă: oferi suport logistic, centralizezi și distribui agenda si minuta; centralizezi statusul acțiunilor și înștiințezi managerul;
    • Asiguri buna organizare a întâlnirilor externe și oferi suport;
    • Întocmești rapoarte și prezentări necesare echipei de vânzări;
    • Centralizezi, prelucrezi și prezinti către Sales Manager, toate informațiile și situațiile pe linie administrativa;
    • Întocmesti pontajul lunar pentru echipa de vânzări;
    • Urmarești, administrezi și cunoști calendarul managerului;
    • Facilitezi transmiterea de informații din partea managerului catre echipă;
    • Recepționezi, organizezi și sumarizezi corespondența poștală și contractele pentru manager;
    • Inițiezi comenzi în SAP conform cerințelor echipei și urmărești recepția acestora atât în sistem cât și fizic;
    • Asiguri comunicarea cu partenerii externi și oferi suport logistic;
    • Dezvolti cu usurinta relatia cu stakeholderii;
    • Cunoști și îti însușești politica de confidențialitate;
    • Centralizezi și urmărești anumite cheltuieli;
    • Oferi suport în integrarea sau optimizarea lor în buget;
    • Întocmești deconturile managerului conform politicii de de călătorie;
    • Asiguri suport logistic pentru deplasările efectuate de manager.