Coordonator Departament Customer Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Coordonator Departament Customer Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta pe un post similar de aproximativ 3 ani;
    - Experienta in coordonarea si evaluarea unei de echipe;
    - Cunostinte de limba englaza la nivel mediu;
    - Cunostinte PC: pachetul MS Office;
    - Experienta de lucru in SAP constituie avantaj;
    - Putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
    - Abilitati de organizare, comunicare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Coordonarea si evaluarea activitatii echipei de customer support;
    - Alocarea clientilor IKA membrilor echipei, si urmarirea implementarii contractelor pentru fiecare client in parte;
    - Urmarirea realizarii de KPI stabiliti la nivel de companie/departament/echipa/client;
    - Urmarirea SLA-urilor agreate pe parte de livrari;
    - Urmarirea intocmirii facturilor de storno;
    - Preluarea reclamatiilor clientilor;
    - Transmiterea eficienta, in timp a plangerilor catre responsabili, monitorizarea solutionarii si tinerea la curent a clientului cu stadiul solutionarii
    - Verificarea realizarii activitatii de introducere in soft a comenzilor;
    - Verificarea urmarirea si solutionarea problemelor aparute pe intreg fluxul activitatii de preluare comenzi, pregatirea documentelor pentru livrare si reglarea diferentelor de comanda;
    - Realizarea diverselor analize si rapoarte solicitate de clienti cat si de managerul direct;
    - Realizarea evaluarii si dezvoltarii profesionale a echipei din subordine.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (210)