Manager Departament Retail Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Manager Departament Retail Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.06.2018 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Studii superioare;
Experienta relevanta in domeniul comertului (peste 3 ani);
Cunoasterea limbii franceze constituie un avantaj;
Orientare catre client, rezistenta la stres;
Viziune globala, capacitati dezvoltate de comunicare;
Abilitati de coordonare si management al echipei.
Responsabilitati:
- Asigura existenta gamelor de produse definite in magazin;
- Insoteste efectiv si in mod formal managerii de segment in activitatea lor;
- Garanteaza calitatea procesului de recrutare;
- Angajeaza, integreaza, formeaza si evalueaza echipele;
- Planifica procesul de detectie a angajatilor cu potential de evolutie;
- Realizeaza urmarirea si pilotarea indicatorilor de resurse umane ai departamentului si asigura respectarea obiectivelor stabilite la nivel de magazin;
- Joaca un rol activ in coeziunea echipei, mentine o ambianta colegiala si constructiva in echipa din subordine;
- Organizeaza activitatea zilnica a segmentelor, asigura repartizarea angajatilor pe segment, controleaza eficacitatea muncii in echipa;
- Respecta si asigura respectarea prevederilor contractului colectiv de munca, a regulamentului intern, a normelor de igiena, a normelor de protectie a muncii si PSI, a normelor de securitate si a politicii si a valorilor companiei;
- Mentine relatii permanente cu toate departamentele si serviciile companiei pentru a-si indeplini misiunea;
- Este responsabil de politica de pret;
- Este responsabil de urmarirea monitorizarii preturilor si gamelor pe piata;
- Garanteaza imbunatatirea rezultatelor si realizarea obiectivelor;
- Asigura adaptarea cheltuielilor cu personalul la volumul activitatii.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant:
- Asigurare de sanatate si medicala;
- Plan de formare si dezvoltare personalizat.
- Echipa stabila si coeziva.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Project Manager SAP S/4HANA Deploy Expert Arad, Timisoara, Titu, | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Timisoara Timisoara, Lugoj, | |
Project Manager - Accounts Payable Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (31) |
Raporteaza eroarea la