Junior HR Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Junior HR Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Relatii Publice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Studii:

    • Studii medii/superioare
    • Curs de Inspector resurse umane (constituie in avantaj)

    Experienta in munca:

     • Experienta in activitati legate de gestionarea relatiilor de munca.


    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

     • Cunostinte generale de legislatia muncii;
     • Cunoştinţe şi proceduri administrative, cum ar fi redactarea unor documente, îndosarierea şi organizarea informaţiilor, precum şi alte proceduri şi moduri de lucru de birotică;
     • Limba engleza – avansat;
     • Orientare către client şi rezolvarea problemelor;
     • Abilităţi organizatorice;
     • Atentie la detalii;
     • Cooperare ;
     • Integritate ;
     • Abilităţi de negociere.

    Responsabilitati

    Descrierea Jobului:

    - Organizarea si gestionarea documentelor specifice de Administrare Personal;
    - Indeplineste sarcini specifice departamentului de Administrare Personal;
    - Contract pe perioada determinate (6 luni).