Payroll, Benefits and Compensation Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cycle European active.


Vezi toate job-urile Payroll, Benefits and Compensation Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Cycle European
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Activitatea CYCLE EUROPEAN a inceput in februarie 2005, devenind in scurt timp unul dintre cei mai importanti jucatori din piata in acest domeniu.
    Compania noastra este lider in ceea ce priveste colaborarea cu toti partenerii sai, reusind sa ne impunem ca unul dintre cei mai importanti furnizori de astfel de servicii.
    Incepand cu luna Iunie 2008 ne-am alaturat Asociatiei de Management al Creantelor Comerciale (AMCC) si din septembrie 2008 Cycle European a devenit parte integranta a Grupului ICAP.

    CYCLE EUROPEAN are departamente specializate pentru administrarea proiectelor interne si externe, raspunzand intotdeauna nevoilor specifice fiecarui Client.

    Cerinte

    - Studii superioare - profil economic;
    - Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara;
    - Cunostinţe bune de legislatia muncii si legislatia privind salarizarea;
    - Cunostinţe bune de operare PC (MS Office);
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
    - Foarte bune abilitati de operare programe/aplicatii specifice postului (WizzSalary, REVISAL, Charisma - Pontaj);
    - Foarte bune abilitati de comunicare, calm, rezistenta la stres;
    - Foarte bune abilitati de analiza si rezolvare a problemelor;
    - Persoana motivata, organizata, atenta la detalii, responsabila, orientata catre angajat.

    Responsabilitati

    - Oferirea de suport analitic in dezvoltarea, implementarea, comunicarea si administrarea sistemelor de compensatii;
    - Analizarea si propunerea de modificari ale politicii salariale pentru a reflecta nevoile companiei si dinamica pietei;
    - Oferirea de consultanta angajatilor si managementului cu privire la pachetele de compensatii si beneficii;
    - Administrarea dosarelor de personal (contracte de munca, REVISAL);
    - Efectuarea calculului salarial (salarii de incadrare, bonusuri, retinerii, beneficii, popriri etc);
    - Intocmirea statului de salarii pe baza informatiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, concedii fara plata, modificari salariale, alte beneficii);
    - Realizarea declaratiilor lunare si a rapoartelor de statistica;
    - Intocmirea si arhivarea la dosarele de personal a tuturor actelor aditionale/deciziilor precum si a documentelor emise pe durata angajarii salariatilor;
    - Intocmirea diferitelor dosare (recuperarea privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale, gravide etc);
    - Eliberarea diverselor adeverinte;
    - Mentinerea evidentei concediilor de odihna, fara plata etc.;
    - Realizarea diverselor rapoarte solicitate de catre management;
    - Oferirea de suport la cerere pentru alte departamente (Resurse Umane, Colectare, IT etc) in scopul asigurarii unui timp de finalizare adecvat pentru proiectele sau activitatile respective.

    Alte informatii

    - Mediu de lucru placut si profesionist;
    - Pachet salarial motivant (salariul de baza, bonusuri, tichete de masa, decont transport);
    - Asigurare medicala privata;
    - Sesiuni de instruire pentru dezvoltarea personala si profesionala.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (323)