Agent Servicii Client (call center) la BCR Pensii!

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Agent Servicii Client (call center) la BCR Pensii! active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Ne vei cuceri cu următorul profil:

    • studii superioare: studii economice/cursuri de perfectionare in domeniul relatiilor cu clientii;
    • vechime minima in activitate/specialitate/domeniu: 1 an, din care 6 luni in domeniul relatiilor cu clientii;
    • limba engleza nivel mediu;

    Te va ajuta:

    • Cunoașterea pieței, a fondurilor de pensii private
    • Un nivel mediu pentru Microsoft Office (Excel, Power Point);
    • Atenția pentru detalii și tenacitatea
    • Spiritul organizatoric, atentia distributiva si spiritul de observatie
    • Capacitatea de relationare cu alte persoane si capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor
    • Capacitatea de comunicare si gandire logica
    • Un nivel mediu pentru limba engleză

    Responsabilitati

    Iată ce vei face:

    • Gestionezi in mod centralizat apelurile clientilor BCR Pensii/potentialilor clienti;
    • Inregistrezi in aplicatiile disponibile interactiunile avute cu clientii si procesezi documentele in sistemul informatic de gestiune, asigurand corectitudinea datelor si corectarea eventualelor erori de procesare;
    • Comunici intr-un limbaj adecvat cu clientii, fiind constient de nivelul de intelegere al acestuia, pastrand totodata o atitudine pozitiva chiar si in cazul clientilor dificili;
    • Inregistrezi si raportezi in cel mai scurt timp posibil disfunctionalitatile aparute in serviciul/ relatia cu clientii, eventualele erori materiale (nume, prenume, cnp, etc) existente deja in sistemele informatice, in concordanta cu procedurile in vigoare;
    • Furnizezi documentele privind participarea, notificarea, informarea periodică a clientilor;
    • Procesezi cererile de modificare a termenilor contractuali, cereri primite din partea clientilor si esti responsabil de gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea actualizarii bazei de date;

    Alte informatii

    Vei avea liber la:

    • Inițiativă și organizare
    • Gândire analitică și corectitudine
    • Comunicare și obiectivitate

    Aplică! Chiar aici gilda.bara @ bcr.ro

    Experimenteaza un job altfel alaturi de o echipa autentica, pasionata si motivata. Vino alaturi de noi, alege sa crezi!