Director Magazin Oradea

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Director Magazin Oradea active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 06.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană cu spirit antreprenorial, cu viziune şi iniţiativă care să asigure performanța economică a magazinului nostru din Sibiu.



    Profil:
    - Experiență profesională de 1-3 ani în vânzări;
    - Nivel mediu de limbă engleză sau franceză (B1 – B2);
    - Cunoştinţe solide în retail;
    - Abilități de comunicare şi dezvoltare relaţii de business;
    - Abilităţi de formare şi coordonare de echipe;
    - Capacitate decizională;
    - Dinamism și entuziasm;
    - Disponibilitate pentru deplasări în ţară (în scop de formare şi în interes de serviciu).

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Recrutează, formează şi gestionează echipe;
    - Contribuie activ la dezvoltarea vânzărilor din magazin;
    - Urmăreşte mărfurile nevândute, în vederea optimizării profitabilității generale a magazinului;
    - Efectuează depunerile de valori numerar în bănci și răspunde de deschiderea şi inchiderea magazinului;
    - Optimizeaza spațiul de vânzare disponibil în magazin și participă la optimizarea merchandising-ului de produse, prin aplicarea conceptului de afaceri a companiei;
    - Participă la descarcarea şi recepţia mărfii;
    - Asigură respectarea valorilor companiei în magazin.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Provocări profesionale continue;
    - Mediu de lucru internațional;
    - Echipă profesionistă, tânără și dinamică;
    - Pachet salarial motivant;