International Markets Researcher

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile International Markets Researcher active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    Requirements:
    - Degree in Statistics, Marketing;
    - Professional experience: minimum 6 months in the field of Marketing / Market Studies;
    - A good knowledge of a statistical software (XLSTAT, R, SAS, SPSS), preferably SPSS;
    - Basic knowledge of quantitative and qualitative market research techniques, basic statistical knowledge;
    - Research skills (desk research, use of information from various sources of data, internal studies);
    - Advanced English Language;
    - General knowledge of the automotive field;
    - Ability to pay attention to detail, analytical thread and logic.

    Responsabilitati

    Main responsibilities:
    - Performs statistical analyzes and reports;
    - Analyze the available information in order to present aggregate information about researched areas;
    - Identifies practical solutions for optimizing work patterns and reducing time spent on a requirement / report;
    - Performs data extraction from the available databases according to the client's requirements;
    - Presents the extracted data in the agreed format (tables, graphs in xls, ppt);
    - Creates reports using the existing format or customize the format based on the new requirements received from the internal clients.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (30)