Asistent Manager (cu excel)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager (cu excel) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cerintele postului:

    • Studii medii/superioare - avantaj;
    • Experienta de minimum 1 an in cadrul unei pozitii similare;
    • Excel, Word, PowerPoint - avansat;
    • Reprezinta un avantaj experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-o organizatie IT in care a contribuit la realizarea urmatoarelor:
    - Raportari de tip dashboard-uri specifice IT, referitoare la indicatori strategici, contracte de prestari servicii inter company, indicatori de performanta si calitate IT ;
    - Comenzi de aprovizionare cu operarea lor in aplicatiile specifice;
    - Gestiunea fluxului de lucru in cadrul interactiunii cu alte departamente;
    • Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala;
    • Atitudine activa in solutionarea problemelor;
    • O buna cunoastere a limbii engleze.

    Responsabilitati

    • Asigurarea urmaririi si repartizarii corespondentei Directorului de Directie si a serviciilor subordonate (corespondenta interna si externa, presa etc);
    • Asigurarea activitatilor de secretariat pentru Directorul de Directie si pentru serviciile Directiei:
     apeluri telefonice si agenda telefonica;
     e-mailuri, fisiere informatice;
     pregatirea si clasarea documentelor;
     check list de sarcini recurente;
    • Asociat la sarcini diverse:
     ajuta colegii din Directie in activitatile lor;
     agenda, urmarirea si daca este nevoie procesul verbal/minuta intalnirilor;
     urmarirea dosarelor Directiei si gestionarea acestora;
     urmarirea si gestionarea planificarii concediilor de odihna;
     organizarea de deplasari, rezervari, seminarii;
     inscrierea la cursuri, conferinte, seminarii, cursurile de ética pentru membrii Directiei;
     crearea unui sistem de clasare (apeluri, vizite, urmarirea actiunilor);
    • Implicarea in proiectul Atheneum ce tine de arhivarea, clasarea si catalogarea documentelor:
     tine evidenta Registrului de Intrari/Iesiri pentru Directia in cauza;
     se ocupa de arhivarea/clasarea/catalogarea documentelor in Directie in functie de gradul de sensibilitate si dupa nomenclatorul arhivistic si semnat de catre Presedintele Director General;
     Tine evidenta documentelor in Directie impreuna cu responsabilii cu arhiva.