Asistent Manager (cu excel)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager (cu excel) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cerintele postului:

    • Studii medii/superioare - avantaj;
    • Experienta de minimum 1 an in cadrul unei pozitii similare;
    • Excel, Word, PowerPoint - avansat;
    • Reprezinta un avantaj experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-o organizatie IT in care a contribuit la realizarea urmatoarelor:
    - Raportari de tip dashboard-uri specifice IT, referitoare la indicatori strategici, contracte de prestari servicii inter company, indicatori de performanta si calitate IT ;
    - Comenzi de aprovizionare cu operarea lor in aplicatiile specifice;
    - Gestiunea fluxului de lucru in cadrul interactiunii cu alte departamente;
    • Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala;
    • Atitudine activa in solutionarea problemelor;
    • O buna cunoastere a limbii engleze.

    Responsabilitati

    • Asigurarea urmaririi si repartizarii corespondentei Directorului de Directie si a serviciilor subordonate (corespondenta interna si externa, presa etc);
    • Asigurarea activitatilor de secretariat pentru Directorul de Directie si pentru serviciile Directiei:
     apeluri telefonice si agenda telefonica;
     e-mailuri, fisiere informatice;
     pregatirea si clasarea documentelor;
     check list de sarcini recurente;
    • Asociat la sarcini diverse:
     ajuta colegii din Directie in activitatile lor;
     agenda, urmarirea si daca este nevoie procesul verbal/minuta intalnirilor;
     urmarirea dosarelor Directiei si gestionarea acestora;
     urmarirea si gestionarea planificarii concediilor de odihna;
     organizarea de deplasari, rezervari, seminarii;
     inscrierea la cursuri, conferinte, seminarii, cursurile de ética pentru membrii Directiei;
     crearea unui sistem de clasare (apeluri, vizite, urmarirea actiunilor);
    • Implicarea in proiectul Atheneum ce tine de arhivarea, clasarea si catalogarea documentelor:
     tine evidenta Registrului de Intrari/Iesiri pentru Directia in cauza;
     se ocupa de arhivarea/clasarea/catalogarea documentelor in Directie in functie de gradul de sensibilitate si dupa nomenclatorul arhivistic si semnat de catre Presedintele Director General;
     Tine evidenta documentelor in Directie impreuna cu responsabilii cu arhiva.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>