Specialist Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    În perspectiva viitorului și a digitalizării serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrală – George – primul banking inteligent din România și primul fintech oferit de o bancă în România.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:
    Vechime minima in specialitate de 2 ani, din care minim 1 an in domeniul platilor electronice si a tranzactiilor cu carduri;
    Cunostinte in domeniul activitatii prin intermediul cardurilor;
    Cunostinte tehnice de baza si de operare in domeniul terminalelor bancare de tip ATM;
    Cunostinte economice si financiare;
    Analiza cerintelor clientilor;
    Cunostinte despre piata bancara;
    Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:
    Asiguri efectuarea corecta a operatiunilor cu carduri, a celor efectuate la comercianti sau la echipamentele automate BCR;
    Identifici si corectezi eventualele erori de procesare si corectezi tranzactiile eronate;
    Gestionezi reconcilierea si decontarea operatiunilor cu organizatiile de carduri Visa si MasterCard;
    Colaborezi cu membrii sponsorizati in vederea reconcilierii sumelor provenite din tranzactiile cu carduri;
    Gestionezi contabilitatea debitorilor si creditorilor proveniti din activitatea de carduri;
    Asiguri controlul privind respectarea principiilor contabile si inregistrarea corecta in contabilitate a operatiunilor cu carduri;
    Analizezi cauzele care au determinat anomalii de procesare si erori de inregistrare;
    Asiguri suportul tehnic necesar in cadrul proiectelor de dezvoltare a noilor produse si servicii sau a implementarii noilor versiuni de aplicatii;
    Asigura reglementarea si actualizarea fluxurilor si procedurilor de lucru privind procesele de decontare, reconciliere si contabilizare aferente activitatii cu carduri.