Specialist Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:
    Vechime minima in specialitate de 2 ani, din care minim 1 an in domeniul platilor electronice si a tranzactiilor cu carduri;
    Cunostinte in domeniul activitatii prin intermediul cardurilor;
    Cunostinte tehnice de baza si de operare in domeniul terminalelor bancare de tip ATM;
    Cunostinte economice si financiare;
    Analiza cerintelor clientilor;
    Cunostinte despre piata bancara;
    Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:
    Asiguri efectuarea corecta a operatiunilor cu carduri, a celor efectuate la comercianti sau la echipamentele automate BCR;
    Identifici si corectezi eventualele erori de procesare si corectezi tranzactiile eronate;
    Gestionezi reconcilierea si decontarea operatiunilor cu organizatiile de carduri Visa si MasterCard;
    Colaborezi cu membrii sponsorizati in vederea reconcilierii sumelor provenite din tranzactiile cu carduri;
    Gestionezi contabilitatea debitorilor si creditorilor proveniti din activitatea de carduri;
    Asiguri controlul privind respectarea principiilor contabile si inregistrarea corecta in contabilitate a operatiunilor cu carduri;
    Analizezi cauzele care au determinat anomalii de procesare si erori de inregistrare;
    Asiguri suportul tehnic necesar in cadrul proiectelor de dezvoltare a noilor produse si servicii sau a implementarii noilor versiuni de aplicatii;
    Asigura reglementarea si actualizarea fluxurilor si procedurilor de lucru privind procesele de decontare, reconciliere si contabilizare aferente activitatii cu carduri.