Specialist marketing senior- Cercetare si analiza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Specialist marketing senior- Cercetare si analiza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    Studii universitare de profil;
    Specializări în asigurări constituie avantaj;
    Minim 3 ani de experienţă globală în marketing într-o poziţie similară; minim 1 an experienta in cercetare de piata;
    Abordare detaliată şi analitică pentru cercetarea şi analiza oportunităţilor pentru realizarea obiectivelor companiei;
    Abilitate de redactare rapoarte şi analize cu aspect/ conţinut profesionist;
    Excelente abilităţi de organizare, gestionare a timpului;
    Aptitudini de comunicare şi inter-relaţionare la toate nivelurile organizaţiei;
    Gândire creativă;
    Fire autonoma, insa cu abilitati de orientare colaborativa;
    Capacitate dezvoltată de a lucra eficient cu dead-line-uri scurte;
    Abilităţi de rezolvare de probleme şi luare de decizii;
    Foarte bune abilităţi de operare pe calculator (MSOffice, aplicaţii specifice)
    Limba engleză la nivel avansat (cunoasterea limbii franceze constituie avantaj);
    Cunoştinţe despre piaţa şi produsele de asigurări – constituie avantaj.
    Orientare catre rezultate;
    Orientare catre client;
    Adaptabilitate si flexibilitate;
    Gandire analitica;
    Integritate si onestitate;

    Responsabilitati

    Participa la elaborarea si implementarea studiilor de cercetare de piata si analize legate de mediul intern şi extern, comportamentul clienţilor, nevoile clienţilor, profilul de piaţă şi activităţiile concurenţei;
    Analizează evoluţia indicatorilor privind portofoliul de clienţi;
    Dezvoltă, întreţine şi actualizează baza de date privind piaţa (conţinând informaţii privind mărimea pieţei, concurenţa şi cotele de piaţă; abordările folosite de concurenţă în vânzare; datele privind clienţii; proiectele legale şi oportunităţile viitoare; schimbările şi tendinţele de piaţă şi modelele de afaceri; planurile concurenţei de dezvoltare produse; preţurile şi structura preţurilor);
    Elaboreaza studii interne legate de portofoliul de asigurari al companiei şi contribuie la evaluarea si definirea profilului clientului general şi pe segment;
    Contribuie la stabilirea indicatorilor de analiză pentru portofoliul de clienţi/ prospecţi;
    Efectueaza analize privind competitivitatea produselor; participa la identificarea schimbărilor apărute în piaţă;
    Efectuaza analize sectoriale şi concurenţiale pe piaţă şi face sugestii legate de posibile oportunităţi şi ameninţări; propune şi asigură implementarea planurilor de măsuri pentru achiziţia şi retenţia clienţilor;
    Colecteaza si analizeaza date solicitate de Divizia Vanzari referitoare la marketing-ul produselor si serviciilor;
    Colaborează cu echipele tehnice în analiza produselor oferite de companie din perspectiva clienţilor;
    Realizeaza prezentări ale concluziilor analizelor sau cercetarilor efectuate în cadrul departamentului, utilizand aplicatiile specifice (Power Point).