Specialist Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Specialist Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    Studii universitare în marketing sau domenii conexe;
    Minim 1 an in domeniul asigurărilor;
    Minim 2 ani experinţă în marketing;
    Cunoaşterea excelentă a pieţei şi a produselor de asigurare;
    Capacitatea de a întocmi documente profesionale;
    Abilităţi foarte bune de organizare, management al timpului, de planificare, coordonare şi prioritizare;
    Competenţe sociale, interpersonale şi de comunicare eficientă la toate nivelele organizaţiei;
    Nivel ridicat de gândire creativă;
    Capacitatea de a lucra în mod autonom, dar şi în echipă;
    Capacităţi excelente de soluţionare a problemelor;
    Competenţe excelente în PC (MSOffice, aplicaţii specifice);
    Limba engleză la nivel avansat;
    Proactiv;
    Orientare către rezultate;
    Asumarea responsabilităţii;
    Adaptabilitate şi flexibilitate.

    Responsabilitati

    Asigura comunicarea tuturor actiunilor de marketing pe segmentul de clienţi alocat care implica forta de vanzari proprie sau a intermediarilor către structurile implicate;
    Colectează, centralizează şi analizează informaţii şi input din partea forţei de vânzări cu privire la segmentul de clienţi alocat;
    Analizează procesele şi fluxurile de lucru cu clienţii, urmarind coerenţa şi optimizarea acestora; poate face sugestii de îmbunătaţire a acestora către colaboratorii din Divizia Vânzări;
    Utilizează datele privind clienţii în realizarea planurilor de acţiuni menite să răspundă nevoilor acestora;
    Contribuie la definirea planului de actiuni destinat imbunatatirii relatiei companiei cu retelele de agenti si brokeri si asigură implementarea acestuia;
    Contribuie la definirea si implementarea planului de actiuni destinat imbunatatirii relatiei cu partenerii banci, companii de leasing, etc in vederea cresterii gradului de penetrare a produselor GAM in respectivele portofolii de clienti;
    Elaborează analiza concurentei in ceea ce priveste canalele de distributie pe segmentul de clienţi alocat, în colaborare cu Dep. Cercetare si Analiză;
    Contribuie la dezvoltarea canalelor alternative de distributie (inclusiv a tele-marketing-ului) destinate segmentului de clienţi alocat în baza analizei concurentei, a experientei pietelor internationale si a nevoilor clientilor / potentialilor clienti ;
    Participă în cadrul proiectelor de dezvoltare a canalelor de distribuţie existente;
    Contribuie la definirea si implementarea procedurii de interactiune cu clientii existenti sau potentiali.