Specialist HR - Salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Contexpert active.Vezi toate job-urile Specialist HR - Salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Contexpert |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.04.2018 |
Remote work: | On-site |
Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).
Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.
Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.
Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.
Ne marim echipa de Salarizare!
Cerinte:
- Experienta in calcul salarii - minim 3 ani;
- Studii in domeniul economic;
- Cunoştinţe de legislaţia muncii;
- Cunoştinţe avansat de operare Excel;
- Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu;
- Orientare spre client;
- Spirit de echipă, corectitudine, responsabilitate;
- Abilităţi foarte bune de comunicare şi relaţionare;
- Abilităţi de organizare şi planificare a activităţilor;
- Atenţie la detalii;
- Capacitatea de a respecta termenele limită şi de a gestiona sarcini multiple.
Responsabilitati:
- Intocmire state de plata;
- Intocmire si depunere declaratie 112 (D112) - privind contributiile sociale;
- Intocmire raport lunar cu taxe si contributii de plata;
- Intocmire Ordine de Plata aferente contributiilor si taxelor;
- Generare de fluturasi de salarii in format electronic;
- Calculare si depunere cerere de recuperare a concediilor medicale din FNUASS;
- Calculare si depunere cerere de recuperare a concediilor pentru accidente de munca din AMBP;
- Intocmire raporte diverse in legaura cu salariatii si veniturile salariale
- Intocmire note contabile pentru salarii;
- Completare formulare statistice lunare, trimestriale, anuale, la cererea Institutului National de Statistica.
Ce oferim?
- Salariu fix
- Tichete de masa
- Abonament medical
- Cursuri profesionale interne periodice (administrare de personal, salarizare, actualizari legislative)
- Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu ocazia sarbatorilor, etc)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Salarizare / Payroll Hybrid | |
Specialist salarizare BUCURESTI, | |
HR Specialist - Salarizare BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (23) |
Raporteaza eroarea la