Administrator Sistem

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Administrator Sistem active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Profilul tau de incredere:
    Studii superioare: licenta in automatica sau discipline similare in domeniul IT;
    Vechime de minim 2 ani in administrarrea serverelor centrale Intel – inclusiv platforme Windows;
    Experienta in administrarea de infrastructuri de dimensiuni mari (Enterprise level);
    Experienta in Administrarea de platforme Microsoft (Windows Server 2008 R2, 2012 R2, Active Directory);
    Administrare echipamente storage NetApp si EMC;
    Microsoft Exchange knowledge;
    Buna cunoastere a activitatii bancare, a reglementarilor legale si interne specifice domeniului de activitate;
    Cunostinte tehnice aprofundate din domeniile de administrare servere centrale Intel si sisteme de operare aferente precum si platforme Windows;
    Limba engleză – nivel avansat.

    Responsabilitati

    Entuziasmul si pasiunea te pot face sa:
    Asiguri implementarea strategiei IT, a procedurilor IT precum si a normelor de lucru IT.
    Participi la instalarea si mentenanta echipamentelor, a sistemelor de operare si a aplicatiilor din sfera de activitate;
    Asiguri sub supraveghere limitata, administrarea sistemelor de operare si aplicatiilor, precum si suportul tehnic pentru sisteme;
    Rezolvi incidentele repartizate de serviciul HelpDesk conform ariei de resposabilitate;
    Vei asigura implementarea strategiilor si procedurilor de back-up si verifici indeplinirea acestora;
    Identifici si evaluezi problemele cu un nivel mediu de complexitate la nivel de infrastructura si raportezi aceste evaluari catre superiorii ierarhici.
    Rezolva incidentele repartizate de serviciul HelpDesk conform ariei de resposabilitate.
    Vei participa la elaborarea rapoartelor privind stadiul activitatilor, a problemelor identificate si a tendintelor inregistrate;
    Raportezi problemele aparute catre conducerea biroului si departamentului abaterile de la nivelele de servicii agreate specifice activitatii de administrare servere centrale.