Commercial Assistant with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Commercial Assistant with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Pentru a reuşi ai nevoie de:
    - cunoștințe de limbă franceză (minim B2);
    - spirit comercial şi abilităţi de negociere;
    - bune abilități de comunicare și relaționare;
    - bune abilităţi de organizare şi prioritizare;
    - cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office;
    - experiență de lucru în programul SAP – constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Suntem o echipă pasionată de limbă franceză!
    Ne definește perseverența și dorința continuă de a progresa!
    Alătură-te nouă dacă îți dorești o colaborare pe termen lung, plină de provocări!
    Căutăm un coleg care să integreze Departamentul Comercial, în vederea asigurării unui serviciu suport la standarde ridicate de calitate pentru clientul nostru francez.



    Misiunile unui asistent comercial sunt:
    - înregistrează și verifică informațiile în programele puse la dispoziție de către client, în conformitate cu specificul proiectului;
    - comunică prin mail-uri şi/sau telefoan cu șefii de magazine cu privire la echipamente tehnice care s-au defectat sau nu funcționează bine;
    - transmite prin mail/fax cererile de intervenție către furnizorul cu care se colaborează şi verifică recepţionarea acestora;
    - se asigură de efectuarea reparațiilor și de buna funcționare a echipamentelor după reparații;
    - gestioneză intervențiile în magazine pentru diverse prestații de la cererea de ofertă până la validarea facturii;
    - realizează diverse rapoarte la cererea managerului și/sau a clientului.

    Alte informatii

    Pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - training inițial, specific activității desfășurate;
    - mediu de lucru dinamic și prietenos;
    - pachet salarial atractiv.