IT Manager

Angajator: StarTech Team
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Un It Manager in cadrul companiei StarTech Team:
    - imbina expertiza in domeniul IT cu grija fata de relatia cu clientii;
    - detine cunostinte de management de proiect si abilitati de coordonare a unei echipe;
    - este un excelent comunicator atat in interiorul echipei cat si in exteriorul acesteia;
    - se focuseaza in principal pe rezultate;
    - pune rezultatul obtinut inaintea scuzelor;
    - este proactiv si orientat spre calitate;
    - are experienta in gestionarea proiectelor;
    - detine capacitatea de a interactiona cu echipa clientilor si cu reprezentantii acestora;
    - nu asteapta sa ii spuna altcineva ce sa faca sau cum sa faca si actioneaza in spiritul expertizei si experientei proprii;
    - este o persoana serioasa, responsabila si capabila de a lucra intr-un cadru de evolutie profesionala
    - este capabil sa gaseasca solutii atunci cand altii renunta, nu accepta si nu ofera ca raspuns "Nu se poate";
    - crede in viziunea noastra de a dezvolta un brand global in piata de servicii de suport IT.
    - este pregatit sa faca depuna timp si efort pentru a sustine echipa in indeplinirea obiectivelor.
    - vrea mai mult de un job care ii ofera doar un salariu si isi doreste sa contribuie la un proiect ambitios care sa ii ofere satisfactii profesionale, evolutie accelerata si o perspectiva larga asupra industriei si activitatii.

    Responsabilitati

    Rezultatele urmarite

    Asigura suport echipei proprii in livrarea serviciilor la clienti:

    - ghideaza din experienta proprie;
    - sustine in interactiunea cu celelalte departamente;
    - planifica, coordoneaza si organizeaza activitatea echipei proprii;
    - detine managementul proiectului si administreaza lista de companii;
    - evalueaza si imbunatateste calitatea serviciului livrat;
    - asigura obtinerea rezultatelor;
    - sustine clientii in atingerea obiectivelor de afaceri prin intermediul expertizei proprii si a echipei, conform serviciilor companiei;
    - creaza si urmareste implementarea diverselor solutii conform cerintelor clientului;
    - garanteaza in fata managementului clientilor livrarea serviciilor IT;
    - verifica si se asigura de respectarea standardelor de calitate ale companiei;
    - asigura livrarea la timp a proiectului si indeplinirea cerintelor obligatorii ale clientilor;
    - maximizeaza comunicarea, fiind un liant intre client si serviciile pe care noi le oferim;
    - colaboreaza cu departamentul de vanzari pentru identificarea corecta a solutiilor oferite de companie;
    - mentine relatia cu clientii prin vizite la client si obtine cat mai multe recomandari in urma feedback-urilor;
    Identifica modalitati de imbunatatire a activitatii
    - sustine obtinerea rezultatelor dorite de catre companie;
    - elaboreaza si livreaza rapoarte de status si performanta;
    - pregateste rapoarte periodice cu privire la evolutia proiectelor;
    - ofera un feedback asupra capacitatii profesionale a fiecarui om din echipa implicat in proiect si face sugestii pentru imbunatatirea competentelor profesionale;
    - pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor;
    - valorifica si dezvolta oportunitatile pe durata implementarii proiectului.