Assistant Manager - companie de audit

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager - companie de audit active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Relatii Publice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Student sau absolvent de studii superioare;
    - Cunostinte de limba Engleza nivel avansat;
    - Cunostinte foarte bune de operare PC si echipamente de birou;
    - Reprezinta avantaj expeienta de lucru intr-o multinationala;
    - Abilitati de comunicare deosebite;
    - Atentie la detalii;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Responsabilitate, corectitudine, seriozitate, atitudine proactiva.

    Responsabilitati

    - Notarea cursului valutar zilnic in agenda electronica;
    - Trierea emailurilor primite pe adresa de email a firmei si transmiterea lor catre persoanele corespunzatoare;
    - Primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei;
    - Scanare si arhivare documente (contracte si note importante) transmise de responsabilii de dosar;
    - Organizarea deplasarii colegilor care lucreaza la clienti;
    - Primire clienti conform datelor inscrise in tabelul de utilizare a salilor de protocol;
    - Pregatire diversa corespondenta pt clienti ( traduceri -efectuate direct sau prin furnizor de traduceri);
    - Verificarea rechizitelor necesare si comandarea acestora;
    - Transmiterea catre clienti a facturilor lunare (email curier, posta, etc).

    Alte informatii

    - Program lucru: L-V : 8:30-17:30
    - Contract pe perioada nedeterminata;
    - Locatia desfasurarii activitatii este in zona Aviatorilor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (101)