HR Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CONNECTIONS ROMANIA active.


Vezi toate job-urile HR Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: CONNECTIONS ROMANIA
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Connections is a technology consulting, solutions and services firm.

    We help our employees to grow, adapt, innovate, and create in a constantly changing technology & business landscape.

    Toogether with our tech-savvy software engineering experts, with a track record of innovation
    and digital business process transformation, we lead our clients through the perfect storm of innovation.

    Cerinte

    - Studii medii/superioare;
    - Atestatul de Inspector Resurse Umane este obligatoriu;
    - Experienta de minim 1 an pe un post similar;
    - Cunoasterea suitei Microsoft Office (Word, Excell, Power Point), Internet;
    - Cunostinte solide de legislatia muncii;
    - Cunsotinte de limba engleza la nivel avansat;
    - Abilitatea de a planifica si organiza munca pentru a indeplini cerintele postului;
    - Persoana riguroasa si meticuloasa;
    - Abilitati de comunicare;
    - Abilitatea de a dezvolta si mentine relatii de colaborare.

    Responsabilitati

    - Pregatirea si gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor (contracte individuale de munca, acte aditionale, alte acte de angajare, decizii, adeverinte etc.);
    - Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului;
    - Elaborarea si transmiterea rapoartelor privind personalul gestionat;
    - Actualizarea si gestionarea programului Revisal si a altor aplicatii interne;
    - Solutionarea cererilor angajatilor cu privire la activitatea de administrare de personal;
    - Eliberarea de documente la cererea angajatilor;
    - Mentinerea legaturii cu institutiile de stat acreditate in vederea avizarii tuturor documentelor de personal.