Asistent Controlor de Gestiune - Proximitate
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Controlor de Gestiune - Proximitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
studii superioare absolvite
limba franceza/engleza – avantaj
foarte bune cunostinte MS Office
experienta pe o functie similara - avantaj
atentie deosebita la detalii
comunicare eficienta, adaptabilitate, initiativa, autonomie, spirit de echipa
contribuie la buna organizare a activitatilor departamentului
claseaza si arhiveaza diferitele documente (avize, comenzi, cereri de acrosaj etc.)
verifica respectarea regulilor de receptie a marfii si documentele de receptie inregistrate in sistem
realizeaza diferite situatii/statistici de gestiune (acrosaj, inventar etc.)
participa la efectuarea inventarelor in magazin, alaturi de Controlorul de gestiune
tine legatura cu furnizorii/firmele de curierat
realizeaza diferite situatii/statistici de gestiune/comerciale (statistica zilnica, marja, stoc etc.)
asigura comunicarea intre departament si interlocutorii interni si externi
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent de farmacie in Bucuresti si Ilfov Aplica fara CV | |
Asistent Service BUCURESTI, | |
ASISTENT DE VÂNZĂRI BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (16) |
Raporteaza eroarea la