Operator Facturare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DocProcess active.


Vezi toate job-urile Operator Facturare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: DocProcess
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 10 ani realizam si integram solutii performante pentru a ne indeplini misiunea: aducem viitorul in prezent si sustinem transformarea digitala a clientilor nostri. Platforma in cloud - DocXchange - este o solutie dedicata pentru eficientizarea managementului cheltuielilor, diminuarea costurilor si imbunatatirea profitabilitatii. DocXchange integreaza in sistemul EDI peste 3.200 de clienti, cu 25.000 de utilizatori si proceseaza peste 10 milioane de documente anual. De la corporatii la IMM-uri, de la retail si pana la automotive, avem solutii potrivite pentru digitizarea proceselor de business financiar-contabile, logistice, achizitii sau productie. Afla mai multe la doc-process.com.

    Cerinte

    Ce aduci echipei:
    -Experienta in facturare
    -Studiii superioare
    -Limba engleza – nivel mediu
    -Atentie la detaliu
    -Analiza
    -Abilitati de comunicare
    -Abilitati de lucru cu personalitati diferite / dificile
    -Asertivitate
    -Capacitate de lucru in echipa si individuale

    Responsabilitati

    Te implici activ in:
    - Procesarea corecta si in timp util a comenzilor si solicitarilor venite de la clienti.
    -Intocmirea corecta a facturilor de vanzare in conformitate cu contractele comerciale.
    -Indrumarea clientilor spre rezolvarea problemelor aparute in conformitate cu procedurile interne.
    -Colaborarea si coordonarea cu departamentele societatii in vederea indeplinirii sarcinilor de serviciu (comercial, support client/inrolare, contabilitate).
    -Solicitarea, preluarea si procesarea comenzilor de la client, prin intermediul emailului si/sau la telefon, activarea si facturarea abonamentelor, intocmirea facturilor de vanzare, confirmarea procesarii comenzii si transmiterea documentelor de vanzare, alte activitai legate de procesarea comenzilor
    -Actualizarea si verificarea zilnica a bazelor de date: lista facturi, incasari

    Alte informatii

    Noi iti oferim:
    Pachet salarial motivant.
    Bonuri de masa
    Abonament medical

    Procesul de recutare si selectie include interviuri si teste de specialitate.

    Vor fi invitati la interviu doar candidatii considerati potriviti pentru pozitiile vacante.

    Mult succes tuturor!