Team Leader Outgoing Correspondence Team (Targoviste)

Angajator: KRUK Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targoviste
  • Actualizat la: 20.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    KRUK Romania este companie membră a Grupului KRUK, liderul pieței de management al creanțelor din zona Europei Centrale.  KRUK România a luat fiinţă la începutul anului 2007. Cele două linii principale de business sunt recuperarea creanțelor cesionate și colectarea creanțelor externalizate de partenerii de afaceri. Compania  este specializată în gestionarea completă a creanţelor și oferă servicii de recupere atât a creanţelor instituţiilor financiare, cât şi ale marilor clienţi corporativi. KRUK România gestionează portofolii de creanţe provenind de la bănci, companii de leasing, operatori de telefonie fixă şi mobilă, operatori de televiziune prin cablu, furnizori de platforme digitale, furnizori de utilităţi, precum şi de la companii producătoare de bunuri de larg consum.

    Cerinte

    • Experiență de +1 an câștigată la nivel de lider/manager, în mod ideal într-un mediu cu volum mare, rapid și orientat spre client;
    • Înțelegerea proceselor de corespondență reprezintă un avantaj;
    • Experiență în gestionarea și analizarea indicatorilor specifici și a măsurătorilor de performanță;
    • Rezolvarea problemelor și capacitate analitică;
    • Să poată dezvolta relații de lucru eficiente cu angajați de la toate nivelurile ierarhice;
    • Să aibă o atitudine practică dovedită, flexibilă și adaptabilă;
    • Capacitatea de a motiva și de a influența pozitiv comportamentele de lucru
    • Abilități de gestionare a schimbării, negociere și persuasiune;
    • Studii superioare;
    • Abilități interpersonale, de comunicare, analitice și de prezentare.
    • Cunoașterea limbii engleze (nivel mediu, scris și vorbit);
    • Bună cunoaștere a Microsoft Office (Excel);

    Responsabilitati

    • Planificarea, organizarea, coordonarea și monitorizarea întregului proces de corespondență de ieșire, în conformitate cu procedura internă;
    • Monitorizează și îmbunătățește permanent întreaga activitate a echipei;
    • Oferă sprijin membrilor echipei ori de câte ori este necesar pentru a se asigura că obiectivele stabilite sunt îndeplinite;
    • Menține colaborarea cu alte departamente din cadrul companiei;
    • Este responsabilă pentru urmărirea acordurilor cu furnizorii externi și menținerea colaborării cu aceștia;
    • Oferă feedback continuu angajaților cu privire la performanța lor;
    • Oferirea de îndrumare și supraveghere pentru membri echipei cu scopul de a-și dezvolta abilitățile profesionale și personale;