Asistent administrativ comunicare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ comunicare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 28.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Te asteptăm în echipa de Suport Administrativ dacă ești:



    - Adaptabil;
    - Responsabil;
    - Deschis;
    - Riguros;
    - Perseverent;
    - Dinamic;
    - Autodidact;
    - Sociabil;
    - Ai atitudine pozitivă și proactivă.

    Responsabilitati

    Care sunt responsabilitățile unui Asistent administrativ în acest departament?



    - Gestionarea apelurilor de pe linia dedicată clientului francez;
    - Interacţionarea cu diverse departamente pentru soluţionarea situaţiilor întâlnite în apelurile tratate;
    - Gestionarea tichetelor aferente apelurilor tratate;
    - Tratarea corespondenţei electronice primite pe căsuţa dedicată;
    - Realizarea de analize şi rapoarte de activitate.

    Alte informatii

    Noi valorificăm dorința ta de a învăța și îți oferim următoarele beneficii:


    - Formare;
    - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
    - Pachet salarial atractiv.


    Te-am convins?


    Hai să facem cunostință!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid