ASISTENT MANAGER – OTOPENI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Talent Reserve active.


Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER – OTOPENI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Talent Reserve
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 21.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We enable companies’ management to run their businesses better by providing the right people and by increasing management awareness of the human factor in any company’s success or failure.

    Cerinte

    Studii superioare

    Cunoştinţe medii de limba engleză;

    Cunoştinţe în operarea PC-ului;

    Experienţă într-o poziţie similară (secretariat, back -office, administrativ) de minim 1 an;

    Prezenţă agreabilă/prezentabila

    Atitudine proactiva/dinamica;

    Abilităţi de comunicare şi relaţionare.

    Responsabilitati

    Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;

    Atributii administrative (aprovizionare/comanda consumabile etc);

    Elaborarea si redactarea de documente, prezentari, oferte etc.;

    Indosarierea si arhivarea documentelor;

    Întâmpinarea şi îndrumarea vizitatorilor;

    Servicii de asistenţă a personalului din clădire şi a vizitatorilor;

    Repartizeaza corespondenta zilnica, primeste si distribuie documente;

    Contabilitate primara: introducere facturi furnizori, facturi clienti, gestiune, emitere avize si procese verbale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (276)