Agent Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MedLife SA active.


Vezi toate job-urile Agent Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Galati
  • Actualizat la: 03.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    MedLife activează pe piața din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locală. Compania acoperă toate zonele de activitate medicală: ambulatoriu, spitale, maternități, laboratoare, farmacii, toate acestea constituind Sistemul Medical MedLife.

    De ce să lucrezi la MedLife?
    Valori sănătoase: Responsabilitate, Inovație, Profesionalism, Grijă și Respect.
    Echipă unită: Vei lucra într-un mediu plăcut, cu o echipă de oameni pasionați de ceea ce fac.
    Implicare: Vei putea lua parte la numeroase proiecte recreative, sportive și culturale dedicate angajaților companiei.

    Misiunea MedLife:
    Complexitatea și calitatea actului medical, tehnologia de ultimă generație din dotare, profesionalismul și dedicarea întregii echipe fac parte din misiunea noastră de zi cu zi.

    Cerinte

    - Studii medii finalizate;
    - Abilitati de comunicare foarte bune si lucru in echipa;
    - Dinamic, cu incredere in fortele proprii;
    - Rezistent la stres, responsabil;
    - Spirit de organizare, disciplina, punctualitate;
    - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook)

    Responsabilitati

    - Oferirea de asistenta, informatii si programari clientilor prin telefon intr-o maniera profesionista;
    - Asimilarea si aplicarea corecta a informatiilor existente si a celor noi;
    - Adaptarea rapida si continua la procedurile de lucru actuale;
    - Atingerea obiectivelor calitative si cantitative stabilite;
    - Introducerea datelor in aplicatiile specifice conform procedurilor de lucru;
    - Prevenirea si gestionarea problemelor ridicate de catre clienti, oferind solutii corespunzatoare.
    - Preluarea apelurilor telefonice;
    - Programarea/reprogramarea pacientilor;
    - Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea.