Asistent/a Departament (Logistica, IT, Aprovizionare)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent/a Departament (Logistica, IT, Aprovizionare) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Cunostinte pachet Microsoft Office – nivel avansat
    2-3 ani experienta intr-o companie multinationala pe o pozitie similara
    Limba franceza – fluent; limba engleza – constituie un avantaj
    Atentie la detalii, corectitudine, rigurozitate
    Excelente abilitati de comunicare si colaborare
    Capacitate de gestionare a timpului si de respectare a termenelor limita
    Capacitate de organizare si urmarire a activitatilor

    Responsabilitati

    Raporteaza Directorului de Departament
    Realizarea diferitelor rapoarte si urmarirea rezultatelor pentru KPI stabiliti
    Actioneaza ca punct de legatura intre membrii echipei pentru buna organizare si desfasurare a activitatii departamentale
    Asigura buna comunicare intra si inter-departamentala
    Participa in cadrul sedintelor departamentului pentru suport, organizare, inregistrare minuta, etc..
    Urmarirea planurilor de actiune pentru optimizarea continua a eficientei si performantei departamentului
    Organizarea evenimentelor care au loc in cadrul departamentului
    Integrarea noilor angajati

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (49)