Asistent/a Departament (Logistica, IT, Aprovizionare)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent/a Departament (Logistica, IT, Aprovizionare) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent în 17 tari, cu peste 3.700 magazine si aproape 350.000 de angajati.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan, iar în prezent Auchan România numără 33 de hipermarketuri, o retea de magazine MyAuchan si 10.000 de angajati.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivati, implicati, responsabili si ambitiosi.Daca iti doresti sa activezi intr-un mediu de lucru civilizat si colegial, cu numeroase posibilitati de implinire profesionala, trimite CV-ul direct pe acest site sau creaza-ti cont pe site-ul www.auchan.ro, sectiunea Cariera.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate
    Cunostinte pachet Microsoft Office – nivel avansat
    2-3 ani experienta intr-o companie multinationala pe o pozitie similara
    Limba franceza – fluent; limba engleza – constituie un avantaj
    Atentie la detalii, corectitudine, rigurozitate
    Excelente abilitati de comunicare si colaborare
    Capacitate de gestionare a timpului si de respectare a termenelor limita
    Capacitate de organizare si urmarire a activitatilor

    Responsabilitati

    Raporteaza Directorului de Departament
    Realizarea diferitelor rapoarte si urmarirea rezultatelor pentru KPI stabiliti
    Actioneaza ca punct de legatura intre membrii echipei pentru buna organizare si desfasurare a activitatii departamentale
    Asigura buna comunicare intra si inter-departamentala
    Participa in cadrul sedintelor departamentului pentru suport, organizare, inregistrare minuta, etc..
    Urmarirea planurilor de actiune pentru optimizarea continua a eficientei si performantei departamentului
    Organizarea evenimentelor care au loc in cadrul departamentului
    Integrarea noilor angajati

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>