Asistent/a Departament (Logistica, IT, Aprovizionare)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent/a Departament (Logistica, IT, Aprovizionare) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.11.2017 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Studii superioare finalizate
Cunostinte pachet Microsoft Office – nivel avansat
2-3 ani experienta intr-o companie multinationala pe o pozitie similara
Limba franceza – fluent; limba engleza – constituie un avantaj
Atentie la detalii, corectitudine, rigurozitate
Excelente abilitati de comunicare si colaborare
Capacitate de gestionare a timpului si de respectare a termenelor limita
Capacitate de organizare si urmarire a activitatilor
Raporteaza Directorului de Departament
Realizarea diferitelor rapoarte si urmarirea rezultatelor pentru KPI stabiliti
Actioneaza ca punct de legatura intre membrii echipei pentru buna organizare si desfasurare a activitatii departamentale
Asigura buna comunicare intra si inter-departamentala
Participa in cadrul sedintelor departamentului pentru suport, organizare, inregistrare minuta, etc..
Urmarirea planurilor de actiune pentru optimizarea continua a eficientei si performantei departamentului
Organizarea evenimentelor care au loc in cadrul departamentului
Integrarea noilor angajati
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer aprovizionare PIE Aplica fara CV | |
Manager IT - Warehouse Systems (f/m) BUCURESTI, | |
Team Leader Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (49) |
Raporteaza eroarea la