Customer Care Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Customer Care Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Cautam o persoana:

    • Orientata spre solutii;
    • Adaptabila la diferite tipologii de oameni;
    • Cu o atitudine orientata spre client;
    • Care manifesta spirit de echipa si care raspunde la provocari;
    • Care are capacitate de analiza in evaluarea informatiilor.

    Responsabilitati

    In pozitia de Customer Care Specialist in Regina Maria te vei ocupa de:
    • Gestionarea reclamatiilor primite pe toate canalele de feedback;
    • Inregistrarea corecta si conform procedurii a reclamatiilor in program;
    • Identificarea si oferirea celor mai bune raspunsuri/solutii pacientilor nemultumiti;
    • Colaborarea cu celalalte departamente din companie pentru a oferi solutii eficiente la solicitarile speciale ale clientilor.