Specialist Administrare Fonduri Europene

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Fonduri Europene active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    În perspectiva viitorului și a digitalizării serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrală – George – primul banking inteligent din România și primul fintech oferit de o bancă în România.

    Cerinte

    Profilul candidatului:

    Studii superioare de lunga durata economice sau tehnice;
    Vechime minima de 2 ani in institutii financiar bancare;
    Cunostinte privind reglementarile bancare specifice
    Cunostinte legate de analiza de portofoliu si monitorizare
    Cunoasterea produselor bancare si a modului de functionare a acestora
    Limba engleza – nivel mediu
    Aplicatiile IT specifice domeniului de activitate

    Responsabilitati

    Ce vei face:

    Verifici indeplinirea conditiilor precedente si efectuezi verificarile stipulate in reglementarile interne in vederea implementarii documentelor contractuale si a efectuarii tragerilor de credit;
    Actualizezi in aplicatia informatica obligatiile contractuale si activitatile specificate in deciziile de credit in vederea monitorizarii portofoliului de credite corporate;
    Efectuezi verificarile stipulate in reglementarile interne, intocmesti fisele de monitorizare si situatia expunerilor si a garantiilor aferente clientilor corporate necesare a fi incluse in aplicatia de credit;
    Transmiti Biroului Monitorizare solicitari de efectuare a publicitatii garantiilor reale mobiliare;
    Oferi suport in administrarea clientilor aflati in administrare normala si workout, in procesele aferente procedurilor legale si in actiunile de audit furnizand documentele in format electronic existente in aplicatiile informatice si a celor originale solicitate din locatiile de pastrare centralizata, fisa de monitorizare si rapoartele de monitorizare;
    Efectuezi activitati de incarcare a documentelor contractuale scanate in aplicatia de eligibilitate, verificare criterii de eligibilitate, identificare actiuni de remediere in vederea indeplinirii criteriilor de eligibilitate;
    Efectuezi activitati de administrare si monitorizare a creditelor si imprumuturilor interbancare la termen si a celor privind institutiile financiare, astfel:
    -Asiguri indeplinirea conditiilor precendente si monitorizezi indeplinirea obligatiilor financiare prevazute in documentele contractuale;
    -Informezi directiile de specialitate cu privire la situatiile de neexecutare;
    -Efectuezi calculul dobanzilor, comisioanelor si taxelor datorate de banca sau percepute bancilor/ institutiilor financiare; transmiti instructiuni privind inregistrarea acestora;
    -Monitorizezi fondurile disponibile din imprumuturile contractate si transmiti instructiuni in vederea constituirii de depozite, in conformitate cu obligatiile contractuale;
    -Avizezi tragerile din creditele acordate din fonduri nerambursabile si in cadrul programelor de finantare contracte de banca si monitorizezi implementarea proiectelor;
    -Oferi suport in actiunile de audit organizate de organismele competente cu privire la programele de finantare contractate de banca;
    -Transmiti spre publicare/ publica pe Infonet informatiile necesare segmentului de business in vederea derularii corespunzatoare a programelor de finantare;
    -Transmiti corespondente/ notificari catre institutiile de specialitate conform reglementarilor legale si catre parteneri conform contractelor incheiate cu acestia.