Specialist Continuitatea Afacerii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Continuitatea Afacerii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Ce iti trebuie:
    Studii superioare economice, juridice sau tehnice;
    Experienta de minim 2 ani in activitati de Business Continuity Management, inclusiv dezvoltarea si implementarea unei strategii de BCM
    Cunostinte economice si financiare;
    Cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    Abilitati excelente de analiza si dezvoltare a strategiei, de planificare si prioritizare
    Cunostinte de project management si raportare
    Orientare catre performanța si rezultate
    Orientare catre client si abilitati de comunicare interpersonala
    Bune abilitati de comunicare in limba engleza

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    Participi la realizarea proiectului de dezvoltare si mentinere a Planului de Continuitate (inclusiv testrea planului) a afacerii al BCR si al subsidiarelor precum, la dezvoltarea analizei de impact in cazul intreruperii activitatii afacerii si alte proiecte din cadrul DMSCA.
    Participi la dimensionarea necesarului de resurse alocate procesului de business continuity management pentru fiecare subsidiara.
    Participi activ (daca este cazul) la dezvoltarea si implementarea Planului de Continuitate a afacerii in subsidiarele grupului BCR;
    Actionezi conform metodologiei de management al proiectului si decide asupra actiunilor care trebuie intreprinse in vederea indeplinirii scopului proiectului.
    Efectuezi raportari cu privire la status-ul de implementare a Planului de continuitate a afacerii la nivelul subsidiarelor BCR.
    Aplici metodologia analizei riscurilor pentru managementul continuitatii afacerii.
    Analizezi rezultatele analizei de impact asupra afacerii in cazul nefunctionarii proceselor.
    Participi la definirea si crearea echipelor de raspuns la incident in situatii de criza.
    Propui strategia de testare a planului de continuitate a afacerii.
    Participi direct la rezolvarea incidentelor in situatii de criza, cat si la incidentele de tip 3 si 2.
    Participi la elaborarea proiectelor reglementarilor interne, care privesc sau care au tangenta cu activitatea departamentului.
    Gestionezi si investigheza incidentele de securitate repartizate direct spre rezolvare sau postate in aplicatia Helpdesk USD .
    Intocmesti analiza de risc referitoare la continuitatea afacerii.
    Propui strategiile de recuperare in caz de dezastru.