Specialist Continuitatea Afacerii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Continuitatea Afacerii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    În perspectiva viitorului și a digitalizării serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrală – George – primul banking inteligent din România și primul fintech oferit de o bancă în România.

    Cerinte

    Ce iti trebuie:
    Studii superioare economice, juridice sau tehnice;
    Experienta de minim 2 ani in activitati de Business Continuity Management, inclusiv dezvoltarea si implementarea unei strategii de BCM
    Cunostinte economice si financiare;
    Cunostinte legislative pentru societatile comerciale din Romania;
    Abilitati excelente de analiza si dezvoltare a strategiei, de planificare si prioritizare
    Cunostinte de project management si raportare
    Orientare catre performanța si rezultate
    Orientare catre client si abilitati de comunicare interpersonala
    Bune abilitati de comunicare in limba engleza

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    Participi la realizarea proiectului de dezvoltare si mentinere a Planului de Continuitate (inclusiv testrea planului) a afacerii al BCR si al subsidiarelor precum, la dezvoltarea analizei de impact in cazul intreruperii activitatii afacerii si alte proiecte din cadrul DMSCA.
    Participi la dimensionarea necesarului de resurse alocate procesului de business continuity management pentru fiecare subsidiara.
    Participi activ (daca este cazul) la dezvoltarea si implementarea Planului de Continuitate a afacerii in subsidiarele grupului BCR;
    Actionezi conform metodologiei de management al proiectului si decide asupra actiunilor care trebuie intreprinse in vederea indeplinirii scopului proiectului.
    Efectuezi raportari cu privire la status-ul de implementare a Planului de continuitate a afacerii la nivelul subsidiarelor BCR.
    Aplici metodologia analizei riscurilor pentru managementul continuitatii afacerii.
    Analizezi rezultatele analizei de impact asupra afacerii in cazul nefunctionarii proceselor.
    Participi la definirea si crearea echipelor de raspuns la incident in situatii de criza.
    Propui strategia de testare a planului de continuitate a afacerii.
    Participi direct la rezolvarea incidentelor in situatii de criza, cat si la incidentele de tip 3 si 2.
    Participi la elaborarea proiectelor reglementarilor interne, care privesc sau care au tangenta cu activitatea departamentului.
    Gestionezi si investigheza incidentele de securitate repartizate direct spre rezolvare sau postate in aplicatia Helpdesk USD .
    Intocmesti analiza de risc referitoare la continuitatea afacerii.
    Propui strategiile de recuperare in caz de dezastru.