Area Sales Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intersnack Romania active.


Vezi toate job-urile Area Sales Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Intersnack Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 29.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Intersnack Romania este parte a grupului Intersnack, o companie internaţională puternică, dezvoltată pe coordonate solide: experienţă de zeci de ani in producţia de snackuri, produse delicioase, iubite şi apreciate de consumatori şi mii de angajaţi pasionaţi şi entuziaşti.

    Tradiţia sa indelungată şi combinaţia sa de experienţă şi profesionalism au transformat grupul Intersnack in ceea ce este in prezent, liderul de piaţă in sectorul snack-urilor sărate din Germania si una din cele mai importante companii in Europa in segmentul de snack-uri sărate.

    Portofoliul Intersnack Romania include marci internationale precum Chio, Pom-Bar, Felix Goldfischli dar si marci locale iubite de consumatori: Nutline si Fiesta.
    Ceea ce ne caracterizeaza este inovatia, spiritul intreprinzator, creativitatea si lucrul in echipa. Filozofia noastră se bazează pe un proces rapid de luare a deciziilor, acţiuni eficiente şi soluţii inteligente.
    Alatura-te echipei noastre si adu-ti contributia la succesul Intersnack!

    Cerinte

    Studii medii / studii superioare;
    Experienta in procesul de vanzare si negociere;
    Orientare catre rezultat/ orientare catre client;
    Lucrul in echipa;
    Capacitati de rezolvare a problemelor;
    Abilitati de planificare si organizare;
    Orientare catre client si rezultate;
    Abilități avansate de vânzare
    Capacitate dovedită de conducere / abilități de management al personalului
    Abilități excelente de rezolvare a problemelor / abilități analitice
    Permis conducere categoria B.
    3-5 ani de experiență în vânzări, în care minim 2 ani în cadrul FMCG , pe o pozitie similara.

    De asemenea, pozitia necesita abilitati de planificare si organizare, dezvoltare de relatii interpersonale, initiativa.

    Responsabilitati



    1. Implementarea politicii comerciale, de vanzari si marketing in zona alocata
    2. Coordonarea, evaluarea si pregatirea echipei de vanzari, motivarea membrilor echipei
    3. Stabilirea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, executii strategice de vanzari si marketing pentru stimularea vanzarilor in zona alocata prin strategii promotionale creatice pentru atragerea unor noi clienti

    4. Evaluarea noilor oportunitati de afaceri in zona desemnata

    5. Intocmirea planului zilnic de executare a vanzarilor , revizuirea rapoartelor de vanzari, evaluarea

    6. Monitorizarea periodica a performantei echipei si dezvoltarea acesteia


    - raspunde de depozitarea si evidenta in locuri special destinate produselor si materialelor promotionale necorespunzatoare dpdv calitativ

    - supervizeaza inventarele lunare efectuate in depozitul pe care-l gestioneaza

    - se asigura ca in cadrul depozitului se respecta metoda FIFO

    - organizeaza si controleaza activitatile de curatenie in depozit

    - direct responsabil pentru mentenanta utilajelor din depozit, orice reparatie trebuie sa fie realizata in timp util

    - controleaza toate documentele specifice activitatii de gestiune pentru pastrarea acuratetei datelor precum si arhivarea acestora respectand termenul legal de pastrare in arhiva depozitului

    - evidenta materialelor promotionale aflate in gestiune

    Cerinte: