Tax Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Tax Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC Romania este cea mai mare companie din industria bauturilor si a doua cea mai mare din industria bunurilor de larg consum (FMCG), in plan local. Producem, imbuteliem local si distribuim in Romania si in zece alte tari din regiune bauturile din portofoliul Companiei Coca Cola. De asemenea, in Romania suntem cel mai mare exportator din industria bauturilor, cu o cota de aproape 30 de procente din toate exporturile de bauturi. Bauturile noastre sunt produse si imbuteliate in cele 3 fabrici pe care le detinem la nivel local in Ploiesti, Timisoara si Poiana Negrii. Cu o prezenta locala de peste 25 de ani, ne-am asumat un puternic angajament de a ne desfasura activitatea intr-un mod sustenabil, in interesul clientilor, furnizorilor, consumatorilor si angajatilor nostri. Coca Cola HBC, unul dintre cei mai mari imbuteliatori Coca Cola a fost numita in 2017, pentru al patrulea an consecutiv, lider al sustenabilitatii in industria bauturilor, conform clasamentului Dow Jones Sustainability Index.

    In anul 2017, Coca-Cola HBC Romania a investit 7 milioane de euro la fabrica din Timisoara pentru a deschide o linie de imbuteliere doze de mare viteza, cu o capacitate maxima de productie de 90.000 de doze/ora. Noua linie de imbuteliere este cea mai rapida linie de imbuteliere de bauturi care exista in prezent pe piata din Romania si are un grad inalt de automatizare de ultima generatie.

    Cerinte

    Cerinte:

    Educatie si experienta:

    Studii superioare economice
    Experienta in domeniu minim 2 ani
    Cunostinte de impozitare si intelegerea afacerii
    Cunostinte despre politici, procese, proceduri si sisteme si interpretarea lor
    Cunostinte relevante IFRS/IAS
    Cunostinte in domeniul fiscal
    Abilitati:

    Abilitatea de a gandi logic
    Planificare, organizare & abilitati de managementul timpului
    Abilitati interpersonale si de comunicare foarte bine dezvoltate, inclusiv managementul schimbarii
    Intelege foarte bine business-ul
    Abilitatea de a-si adapta stilul de conducere diferitelor audiente
    Proactivitate
    Abilitati analitice

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:

    Sarcinile de inchidere de luna planificate si respectate
    Pregateste proceduri, traininguri si prezentari impreuna cu partenerii de business, le comunica si le incarca in QUAD
    Ofera suport in cadrul auditelor pentru a nu exista probleme repetate sau deficiente semnificative(material)
    Toate declaratiile fiscale se depun in mod corespunzator, in termenul prevazut de dispozitiile fiscale si fara probleme majore
    Se asigura ca toate conturile BS sunt reconciliate si analizate ( focus pe alte taxe si impozite altele decat impozitul pe profit si impozitul amanat )
    Se implica in diverse proiecte de impozitare, sau le coordoneaza
    Acorda asistenta pentru toti colaboratorii, pentru orice solicitare legata de fiscalitate
    Are responsabilitati suplimentare sau realizeaza proiecte relevante pozitiei sale pentru a-si asigura o dezvoltare personala solida
    Provoaca procesele/practicile actuale, identificand imbunatatiri acolo unde este cazul.
    Actioneaza proactiv, cu scopul de a evita expunerea fiscal
    Colaboreaza cu autoritatile fiscale pentru orice solicitare, cat si cu partenerii de business, pentru a implementa procedurile si politicile care permit companiei sa evite expunerea fiscal
    Analizeaza procesele actuale in vederea imbunatatirii continue cu functiile de business & functia financiara. Creaza modele de lucru pentru a economisi timp si a asigura acuratetea