Specialist Relatii Publice - Junior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Human Touch Consulting Group active.


Vezi toate job-urile Specialist Relatii Publice - Junior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Human Touch Consulting Group
Domeniu:
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Human Touch Consulting Group (HTCG) reprezinta departamentul de resurse umane al platformei de business 145.Inc, grup de antreprenori reprezentand industrii diferite, insa ghidati de o viziune comuna, un scop comun si care impreuna s-au angajat sa scrie aceeasi poveste de succes. In doar cateva cuvinte, platforma 145.Inc reprezinta un loc in care oamenii si ideile cresc accelerat prin folosirea optima a competentelor, dezvoltarea continua si expunerea la proiecte diverse care sa valorifice cel mai bine potentialul si punctele forte ale fiecarui partener sau membru al echipei.


    HTCG reprezinta o solutie pentru orice partener care isi doreste sprijin in ceea ce priveste capitalul uman al organizatiei sale. Prin intermediul echipei sau al partenerilor putem acoperi variate solicitari in domeniul resurselor umane, echipa de recrutare a HTCG fiind formata din specialisti in domeniul resurselor umane, care de-a lungul timpului au recrutat personal pentru clienti din cele mai diverse domenii.

    Cerinte

    - Studii superioare de profil in curs sau finalizate (Jurnalism, Comunicare si Relatii Publice -preferabil 2017);
    - Experienta pe o pozitie similara sau in domeniul comunicarii constituie avantaj;
    - Excelente abilitati de organizare si planificare;
    - Abilitati de scriere si editare a textelor, precum si abilitati excelente de comunicare, completate de capacitatea de adaptare a mesajului la variate categorii de clienti;
    - Creativitate, flexibilitate si originalitate;
    - Atentie la detalii si perseverenta in obtinerea unor servicii de calitate;
    - Cunostinte bune operare PC (experienţă cu tool-uri de prezentare – prezinta avantaj)
    - Cunostinte limba engleza (nivel avansat);

    Responsabilitati

    - Coordoneaza campaniile si proiectele de comunicare: feedback pe conceptul de comunicare, crearea continutului si a layout-ului materialelor, mentinerea relatiei cu echipa implicata in proiect (ex: marketing, vanzari);
    - Se ocupa de promovarea si mentinerea imaginii companiei in mediul online si are in vedere scrierea si editarea materialelor de comunicare interne și externe, cum ar fi newsletter-ele, comunicatele de presă, conținutul site-urilor, etc;
    - Asigura sprijin pentru managementul vânzărilor/marketingului în diverse proiecte de marketing și vânzări (evenimente, discutii oficiale, prezentări/lansări de proiecte);
    - Este permanent informat despre sectoarele care pot influența strategia generală a companiei, avand in responsabilitate crearea de rapoarte specifice cu datele colectate, acestea urmand a fi transmise conducerii companiei;

    Alte informatii

    - Job dinamic cu posibilitati de dezvoltare;
    - Mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara;
    - Diversitate de proiecte, activitati;
    - Posibilitatea de a-ti pune in practica propriile idei.