Sales Executive (Key Accounts - Modern Trade)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Experienţă în vânzări directe canalul Key Accounts, minim 6 luni;
    - Intelegerea canalelor de distributie, a cumparatorului si a consumatorului on-trade;
    - Cunoştinţe de bază de mercantizare;
    - Bune abilitati de comunicare, negociere, solutionare de probleme, organizare, planificare;
    - Integritate, independenta si incredere in sine;
    - Permis auto, categoria B;
    - Cunoştinţe de operare PC (reprezinta un avantaj).

    Responsabilitati

    - Este responsabil de vizitarea tuturor clientilor de pe ruta (clienti-cheie / magazinele mari) sa conform procedurii interne agreate la nivel de companie;
    - Este responsabil cu realizarea lunara a obiectivelor trasate de managerul direct sau a altor obiective, aliniate planului de sustinere a strategiei de canal;
    - Coordonează toate activităţile la nivel de magazin, pentru a asigura disponibilitatea permanentă la raft a tuturor produselor listate, influenteaza comenzile, verificând şi asigurând existenţa stocurilor in cantitate suficientă;
    - Monitorizează şi raportează toate activităţile concurenţei din magazine;;
    - Caută în mod proactiv oportunităţi în magazin care pot contribui la dezvoltarea companiei, a categoriei şi a imaginii companiei şi întreprinde acţiuni imediate după obţinerea aprobărilor de la KAM şi de la reprezentantul magazinului;
    - Coordonează & instruieşte merchandiserii externi din magazinele atribuite;
    - Menţine şi dezvoltă o foarte bună relaţie profesională cu factorii de decizie din magazine (sefi de raion, sefi de departament, directori de magazin) si cu agentiile partenere – merchandising, ISCA/sampling s.a.;
    - Se asigură că bugetul alocat este cheltuit eficient si în conformitate cu Procedura de alocare Discount to market în scopul creşterii indicatorilor de performanţă în teritoriul alocat, întocmind toate documentele necesare;

    Alte informatii

    - Salariu de baza atractiv
    - Bonus lunar (in functie de performante)
    - Tichete de masa
    - Asigurare medicala
    - Autoturism de serviciu
    - Prime pentru evenimente speciale