Customer Support Representative with Russian

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    Cerinte:

    - Excelente abilitati de organizare, comunicare, planificare, analiza, sinteza, prioritizare si managementul timpului;
    - Cunostinte avansate de Microsoft Office (EXCEL, Word);
    - Cunostinte avansate de limba rusa.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    - Vei gestiona apelurile din partea clientilor si vei rezolva cu promptitudine diversele situatii pe care le raportează;
    - Vei pastra evidența interacțiunilor cu clienții, înregistrarea detaliilor de cereri, sesizari sau comentarii;
    - Vei oferi si vei primi suport din partea echipei privind intocmirea raspunsurilor la solicitarile primite;
    - Vei identifica cele mai bune solutii pentru rezolvarea solicitarilor primite;
    - Vei furniza feedback constant catre coordonatorul tau in scopul sporirii eficientei activitatii.


    Ce iti oferim?

    - Pachet salarial structurat (salariu de baza + tichete de masa);
    - Pachet beneficii (bonus de performanta, abonament medical);
    - Posibilitatea de a lucra pentru o companie de renume;
    - Oportunitatea de a te dezvolta din punct de vedere profesional;
    - Formare profesionala livrata la cele mai înalte standarde;
    - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă cu oameni tineri, dinamici și independenti;
    - Mediu de lucru placut si dinamic.