SPECIALIST MARKETING

Angajator: Libra Internet Bank SA
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ai drept calitati spiritul dinamic, perseverenta si entuziasm? Iti doresti o cariera de succes in mediul financiar-bancar?

    Libra Internet Bank iti ofera oportunitati profesionale si tot suportul de care ai nevoie pentru a-ti construi cariera pas cu pas, trecand prin pozitii specifice unei institutii bancare.

    Iti oferim un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa-si contureze un brand profesional si sa-si dezvolte cariera indrumati de specialistii bancii.

    Suntem o echipa tanara si dinamica. Vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.

    Te asteptam alaturi de echipa noastra!

    Cerinte

    • Absolvent studii superioare;
    • Capacitate de comunicare cu alte departamente si de integrare rapida in mediul organizational;
    • Spirit de observatie, atent la detalii;
    • Abilitati de comunicare: se simte confortabil să discute la telefon, să întocmească răspunsuri scrise sau să întocmească și să susțină prezentări;
    • Spirit de initiative;
    • Experienta de minim 1 an in marketing sau relatii clienti / alternativ, experienta cu rol de conducere in proiecte de voluntariat.

    Responsabilitati

    1. Responsabil pentru experienta generala a clientior bancii;
    2. Gestioneaza fluxul de reclamatii. Respecta termenul de raspuns stabilit prin procedura de lucru interna. Comunică zilnic cu clienții și departamentele implicate pe fluxul de reclamații, atât telefonic, cât și via email, pentru a înțelege problemele raportate de clineți și pentru a transmite soluțiile la situațiile reclamate;
    3. Propune masuri de preintampinare a problemelor semnalate de client;
    4. Supravegheaza fluxul de solicitari de informatii si sprijina, punctual, sucursalele si diviziile in gestionarea solicitarilor de la clienti, respectiv se ocupa de solicitarile de la terti;
    5. Identifica solutii de imbunatatire a serviciilor si produselor existente sau de creare a unora noi;
    6. Urmareste stadiul implementarii ideilor generate;
    7. Intocmeste rapoarte periodice de masurare a gradului de satisfactie a clientului, respectiv al activitatii de gestionare a solicitarilor de informatii, sugestii sau reclamatii;
    8. Propune proiecte ce au scop imbunatatirea experientei clientilor Bancii;
    9. Alte activitati specifice de marketing, in cazul implicarii in cadrul unor proiecte.