Functionar Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Functionar Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    -Experienta de operare de minim 1 an cu un sistem de gestiune ERP
    -Abilitati de operare PC (Word si Excel - nivel mediu);
    -Experienta de operare de minim 6 luni in sistemul SAP
    -Limba engleza - la nivel mediu/avansat;
    -Abilitati bune de comunicare si gestiune;
    -Experienta 1-2 ani in achizitii si logistica;
    -Atentie la detalii.

    Responsabilitati

    -Ofera suport departamentului de achizitii, logistica, contabilitate, customer service si ajuta la o buna comunicare intre aceste departamente;
    -Asigura suportul administrativ pentru serviciile firmei;
    -Indeplineste atributii administrative si de secretariat;
    -Respecta procedurile de lucru ale companiei privind fluxul si regimul documentelor;
    -Inregistreaza hotărârile şi deciziile luate de conducere, aplica şi repartizeaza deciziile acestora la compartimentele firmei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (45)