Site Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Site Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Dacă ești o persoană organizată, perseverentă, obișnuită să lucreze într-un mediu dinamic și provocator, te invităm să te alături echipei Site Support Specialist Veo.



    • Cunoștințe avansate de limba engleză, limba franceză reprezintă un avantaj;
    • Experiență profesională de minimum 1 an în domeniul HR administrativ – reprezintă un avantaj;
    • Abilități de comunicare, argumentare și relaționare;
    • Capacitate de organizare și prioritizare a sarcinilor;
    • Abilitatea de a fi productiv și performant;
    • Bune abilități de comunicare orală și scrisă;
    • Atenție la detalii și capacitate de multitasking.

    Responsabilitati

    • Gestionarea fluxului de documente (pregătire dosar de personal pentru noii angajați, redactare adeverințe medicale, imprimare documente/semnare/arhivare etc);
    • Păstrarea și verificarea evidenței pontajelor și concediilor din UCMS (aplicație internă pentru administrarea resurselor umane și salarizare);
    • Introducerea noilor angajați în UCMS și actualizarea datelor când survin modificări;
    • Oferirea suportului necesar din punct de vedere administrativ colegilor din sediul alocat (adeverințe de salariat, adeverințe de venit etc);
    • Realizarea comenzilor lunare pentru tichetele de masă și distribuirea acestora;
    • Organizarea și programarea întâlnirilor pentru Securitatea Muncii si a Controlului Medical Anual;
    • Monitorizarea fișelor de aptitudine, verificarea corectitudinii fișelor și actualizarea informațiilor aferente în baza de date;
    • Colaborarea cu departamentele suport (resurse umane, IT, contabilitate, salarizare).

    Alte informatii

    Ce oferim?
    • Formare de specialitate la nivelul companiei și internațional;
    • Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    • Pachet salarial motivant.