HR & Admin Support Receptie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.Vezi toate job-urile HR & Admin Support Receptie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VIVRE DECO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Vivre started to develop its business in 2012, becoming the most important online retailer on the Romanian market, as well as a large part of Central and Eastern Europe maintaining both its original starting culture and passion and desire to build something wonderful!
With more than 300 professionals forming the Vivre community, we emphasize both our clients, suppliers, and our motivating work environment. We deal with difficult situations in improving user experience, finding and sorting products, automating logistics operations and warehouse processes, advancing customer interactions, refining reports and data, marketing and accounting efficiency.
We believe that all areas of our business are touched by professional people.
Alatura-te echipei Vivre!
Invatam si crestem impreuna in cel mai de succes start-up de e-commerce romanesc!
Contam pe tine ca vei avea cunostinte in domeniu, de aceea preferam sa ai studii superioare finalizate.
De asemenea, ar fi util sa cunosti limba engleza la un nivel cel putin mediu, in cazul in care vei interactiona cu partenerii nostri externi, dar si pentru faptul ca avem si colegi straini.
Foarte important pentru noi este felul tau de a fi. In prezent, in echipa noastra avem nevoie de colegi proactivi, orientati catre gasirea de solutii prin comunicarea foarte buna in echipa a provocarilor cu care se vor confrunta in fiecare zi.
Ce trebuie sa ai?
6 luni - 1 an experienta in activitati administrative;
Cunostinte operare Excel - nivel mediu (se va testa la interviu VIVRE);
Cunostinte Limba Engleza - cel putin nivel mediu (se va testa la interviu VIVRE);
Abilitatea de lucra cu oamenii si documentele (se va testa la interviu VIVRE).
Ce vei face?
Receptie, office management, gestiunea documentelor de intrare - iesire;
Activitati de protocol;
Gestionarea nevoilor pe departamente pentru achizitii de birou si interactiunea cu furnizorii specifici pentru obtinerea de oferte comerciale;
Asigurarea ca spatiile de lucru din cladirea administrativa (spatii salariati si spatii intalniri) sunt adecvate activitatilor;
Suport pentru administrarea documentelor de resurse umane;
Suport pentru activitatea de recrutare si selectie de personal;
Organizarea si participarea la targurile de joburi/ evenimente si comunicarea valorilor VIVRE.
De ce sa te alaturi echipei VIVRE?
Conditii foarte bune de lucru;
Pachet salarial motivant;
Suport pentru formarea initiala in cadrul echipei;
Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, cu deschidere internationala.
Asteptam cu interes CV-ul tau!
Daca vom considera ca ne potrivim, te vom invita la o discutie sa ne cunoastem si o sesiune de testare cunostinte si abilitati (rationament logic, comunicare, limba engleza, MS Office, planificare).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Admin and Support Officer with English or French Aplica fara CV | |
Financial Admin Assistant Hybrid | |
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (42) |
Raporteaza eroarea la