Financial Operations Manager

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm un Financial Operations Manager responsabil de coordonarea unor echipe senioare din zona financiară.
    Ești o persoană riguroasă și îți dorești să lucrezi într-un mediu în care excelența primează? Alătură-te echipei Financiare la sediul nostru din Iași.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
    - Experiență de minim 5 ani în coordonare de echipe senioare din domeniu financiar sau domenii conexe (Salarizare, Resurse Umane, Administrare de Personal, Juridic, Trezorerie, etc.);
    - Experiență de lucrul pe bază de KPI’s;
    - Cunoștințe din domeniul financiar, economic sau domenii conexe;
    - Cunoașterea limbii engleze (nivel B2) și a limbii franceze (nivel B1);
    - Adaptabilitate la situații de lucru schimbătoare și situații de criză;
    - Preocupare permanentă pentru a ridica nivelul profesional individual și al echipei de proiect;
    - Excelente abilități de comunicare, perseverență și rigurozitate.

    Responsabilitati

    În calitate de Financial Operations Manager, principalele tale misiuni vor fi:
    - Asigurarea unui management de proximitate pentru echipe senioare din zona financiară;
    - Acompanierea și motivarea echipelor pentru atingerea obiectivelor stabilite;
    - Optimizarea permanenetă a proceselor din sfera financiară;,
    - Propunerea de indicatori de performanță pentru optimizarea activității departamentului
    - Pregătirea și organizarea planurile de activitate în cadrul proiectului și asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor;
    - Monitorizarea progresului atins față de obiectivele propuse și redactarea rapoartelor lunare către conducere;
    - Analiza rezultatelor echipei, pregatirea și propunerea de planninguri și strategii de lucru pentru membrii echipelor.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - Training inițial și periodic specific activității desfășurate;
    - Feedback și coaching din partea responsabililor direcți;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.