Specialist Învățare și Dezvoltare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Învățare și Dezvoltare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate
    • 3-5 ani experiență in Resurse Umane cu focus pe aria de invățare și dezvoltare
    • Cunoștințe de specialitate cu privire la dezvoltarea și organizarea activităților de training
    • Cunoașterea pieței de furnizare servicii pentru activitățile de training
    • Experiență in gestionarea proiectelor (constituie un avantaj)
    • Cunoștințe specifice legate de instruirea obligatorie
    • Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat
    • Abilități solide în utilizarea calculatorului: MS Word, Excel, PowerPoint.

    Responsabilitati

    • Vei facilita implementarea sistemului de management al performanței cu focus pe asigurarea calității și imbunătățirea procesului
    • Vei coordona procesul de implementare al activităților de dezvoltare la nivel de companie (analiza nevoilor, selecția furnizorilor, desfășurarea programelor de dezvoltare, asigurarea eficienței implementării etc)
    • Vei elabora bugetul anual de training și dezvoltare, inclusiv previziunile pe termen scurt (forecast) și vei urmări evoluția cheltuielilor conform priorităților stabilite
    • Vei asigura administrarea și înregistrarea informațiilor cu privire la planificarea și organizarea activităților de dezvoltare, și vei elabora indicatori și statistici specifici ariei de invățare și dezvoltare
    • Vei participa la elaborarea și realizarea proiectelor de dezvoltare organizațională

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (32)