Office Assistant (perioadă determinată 1 an)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile AVON Cosmetics (Romania) active.Vezi toate job-urile Office Assistant (perioadă determinată 1 an) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | AVON Cosmetics (Romania) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.09.2017 |
Remote work: | On-site |
We are a company where beauty, innovation and optimism make a difference to the lives of millions of people across the globe. Beneath our product range, you’ll discover a company with strength, purpose and a remarkably empowering culture. Avon is a phenomenal success story. An iconic global brand, we’ve been creating opportunities for over 130 years. Opportunities to be independent, to be entrepreneurial, to be decisive and to take control of your career.
Cerinte
Prin rolul tău vei reprezenta cartea de vizită a companiei. Ești primul angajat Avon cu care intră în contact persoanele din exteriorul organizației, fie că sunt Reprezentanți, furnizori, parteneri sau candidați. Oferi suport constant pentru colegii tăi atunci când sună sau vin la recepția din sediul central. De aceea este foarte important sa iți placă să interacționezi cu o mulțime de oameni și să fii proactiv(ă).
Ca să ai succes în acest rol, ar trebui să ai:
Studii universitare
Minimum 1-2 ani experiență în Relații Clienți sau pe o poziție similară la recepție
Limba Engleză la nivel avansat
Foarte bune abilități de comunicare și interpersonale
Capacitatea de a rezolva probleme și de a realiza simultan mai multe sarcini
Atitudine „Can Do” sau altfel spus, proactivitate
Preia și distribuie corespondența internă și externă
Preia apelurile telefonice și le redirecționează către colegi
Primește vizitatorii externi și anunță, dacă este cazul, responsabilul de protocol
Comandă rechizite pentru sălile de ședință și pentru necesarul departamentului administrativ
Se asigură de necesarul de papetărie și consumabile din sălile de ședință
Înregistrează deconturile departamentului administrativ
Înregistrează cereri de audio-conferință
Anunțarea situațiilor ce trebuie rezolvate de reprezentanții clădirii de birouri
Solicitarea activării cardurilor de acces în clădirea de birouri
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1) Aplica fara CV | |
Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (225) |
Raporteaza eroarea la