Asistent retentie clienti - Contact Center Bacau

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 14.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
    În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.

    Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.

    Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.

    Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.

    Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
    Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.

    În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.

    Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.

    Cerinte

    De la tine asteptam
    - onestitate, interes si entuziasm;
    - sa fii absolvent de liceu sau student;
    - sa te descurci in limba engleza;
    - sa stii sa editezi un text in Word pentru a trimite mailuri;
    - iar de restul ne ocupam noi... :)

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    - sa gestionezi situatiile de reziliere solicitate de catre clienti si sa ii retii in retea prin intocmirea unor oferte personalizate;
    - sa apelezi clientii cu scopul loializarii si retinerii in retea;
    - sa operezi diferite schimbari pe contul clientilor, dupa realizarea ofertei de retinere, in acord cu procedurile interne;
    - sa implementezi ofertele acceptate sau rezilierea contractelor pentru clientii neretinuti;
    - sa promovezi si sa vinzi serviciile Orange prin intermediul apelurilor primite sau efectuate in mod proactiv.

    Alte informatii

    - iti propunem un contract pe perioada determinata, cu posibilitati de prelungire;
    - programul de lucru este in intervalul 9:00 - 18:00, de Luni pana Vineri;
    - efortul tau este rasplatit corespunzator financiar pentru ca la Orange credem ca este important sa iti recunoastem eforturile si performanta;
    - in Orange punem accent pe nevoia fiecaruia de a-si dezvolta cariera, iar in acest sens facilitam accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online;
    - iti oferim un pachet corespunzator, prin care ne asiguram ca esti motivat luna de luna;
    - pentru a fi mai clari iti spunem ca pachetul presupune: salariu fix + comision + tichete de masa + asigurare medicala + abonament telefonie mobila - voce si date si alte beneficii.