Sef de Produs

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura Departamentului nostru de Marketing.

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:

    - Experienta anterioara pe o pozitie similara sau in elaborarea si dezvoltatea de strategii de achizitii sau vanzari;
    - Studii superioare de profil – Marketing, Comert International, Achizitii si logistica – reprezinta un avantaj;
    - Experienta in managementul unei echipe;
    - Capacitate de elaborare, aplicare si monitorizare a unui plan de actiuni ;
    - Capacitate de gestionare a unui portofoliu de produse, cu furnizorii aferenti;
    - Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Office si SAP;
    - Abilitati de analiza si prelucrare a informatiilor;
    - Abilitati de comunicare, spirit de echipa, seriozitate si viteza de reactie;
    - Cunostinte de limba franceza - minim B1 SAU engleza - avansat B2-C1
    - Disponibilitate pentru formare in Franta si deplasari in strainatate la diferite saloane.

    Responsabilitati

    In calitate de Sef de produs principalele tale responsabilitati vor fi :

    - Asigurarea unei aprovizionari calitative a retelei de magazine prin implementarea de strategii si campanii de achizitii produse (selectionarea produselor, determinarea cantitatilor necesare si a preturilor de vanzare etc.);
    - Studierea produselor propuse de echipele comerciale cu scopul selectionarii celor mai bune loturi identificate;
    - Asigurarea dezvoltarii gamelor de produse comercializate in reteaua de magazine prin elaborarea si implementarea de strategii si proiecte de Marketing (analize pe costuri, cantitati achizitionate, cifra de afaceri generata, rentabilitate, concurenta etc.);
    - Elaborarea de analize si rapoarte cu privire la loturi, cheltuieli, propuneri de imbunatatire a procedurilor, de reducere a costurilor si crestere a gradului de rentabilitate 
    - Managerierea echipei de Asistenti Marketing (organizare, planificare, coordonare si optimizare activitati specifice);
    - Analiza constanta a preturilor produselor si a concurentei (gama produse, nivel de preturi, distributie etc.) in scopul directionarii achizitiilor;
    - Urmarirea vanzarilor si organizarea de actiuni promotionale;
    - Comunicarea si buna colaborare cu Departamentul de Logistica si cel Comercial in vederea reducerii costurilor si maximizarii vanzarilor (analize si decizii referitoare la loturile achizitionate - operatiuni implicate, repartizarea produselor, normele de respectat, caracteristicile tehnice etc.).

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivel internaţional ;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial atractiv.