Sef de Produs

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Controlul calitatii
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 23.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit de inițiativă și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului nostru de Marketing.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

    - Experiență anterioară pe o poziție similară sau în elaborarea și dezvoltatea de strategii de achiziții sau vănzări;
    - Studii superioare de profil – Marketing, Comerț Internațional, Achiziții și logistică – reprezintă un avantaj;
    - Experiență în managementul unei echipe;
    - Capacitate de elaborare, aplicare și monitorizare a unui plan de acțiuni ;
    - Capacitate de gestionare a unui portofoliu de produse, cu furnizorii aferenți;
    - Cunostințe în utilizarea programelor din pachetul Office și SAP;
    - Abilități de analiză și prelucrare a informațiilor;
    - Abilități de comunicare, spirit de echipă, seriozitate și viteză de reacție;
    - Cunostințe de limba franceză - minim B1 SAU engleză - avansat B2-C1
    - Disponibilitate pentru formare în Franța și deplasări în strainatate la diferite saloane.

    Responsabilitati

    În calitate de Șef de produs principalele tale responsabilități vor fi :

    - Asigurarea unei aprovizionări calitative a rețelei de magazine prin implementarea de strategii și campanii de achiziții produse (selecționarea produselor, determinarea cantităților necesare și a prețurilor de vânzare etc.);
    - Studierea produselor propuse de echipele comerciale cu scopul selecționării celor mai bune loturi identificate;
    - Asigurarea dezvoltării gamelor de produse comercializate în rețeaua de magazine prin elaborarea și implementarea de strategii și proiecte de Marketing (analize pe costuri, cantități achizitionate, cifra de afaceri generată, rentabilitate, concurență etc.);
    - Elaborarea de analize și rapoarte cu privire la loturi, cheltuieli, propuneri de îmbunătățire a procedurilor, de reducere a costurilor și crestere a gradului de rentabilitate 
    - Managerierea echipei de Asistenți Marketing (organizare, planificare, coordonare și optimizare activități specifice);
    - Analiza constantă a prețurilor produselor și a concurenței (gama produse, nivel de prețuri, distributie etc.) în scopul direcționării achizițiilor;
    - Urmărirea vânzărilor și organizarea de acțiuni promoționale;
    - Comunicarea și buna colaborare cu Departamentul de Logistică și cel Comercial în vederea reducerii costurilor și maximizării vânzărilor (analize și decizii referitoare la loturile achiziționate - operațiuni implicate, repartizarea produselor, normele de respectat, caracteristicile tehnice etc.).

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivel internaţional ;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipa dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.