Assistant Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Requirements:
    - Very good English knowledge
    - University degree (management experience is a plus or University degree from ASE Bucharest)
    - Courses: secretary, office, personal development, other (preferred)
    - Very good PC knowledge
    - Experience in a similar position

    The psychological profile:
    - Intelligence
    - Emotional balance and self-control
    - Ability to coordinate multiple projects and tasks simultaneously
    - Ability to take decisions independently and quickly
    - Have tact and diplomacy in labor relations
    - Maintain a positive attitude
    - Make himself/herself pleasant.

    Responsabilitati

    Your responsibilities will be:
    - Create and Update the Managing Partners Agenda
    - Assist the Managing Partner in work sessions and business meetings
    - Offer support for the Marketing and Sales Departments
    - Develop and implement new projects
    - Receive, distribute, read, draft and archive the correspondence
    - Translate different documents for the Managing Partner
    - Ensure the communication between Managing Partner and the other employees

    Alte informatii

    If you think that your personality and experience fits our requirements send us your resume and lets get to know each other!