Local Procurement Specialist Marketing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ursus Breweries active.


Vezi toate job-urile Local Procurement Specialist Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Ursus Breweries
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St Stefanus.

    Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

    Pentru mai multe detalii legate de cariera in Ursus Breweries vizitaţi site-ul nostru de recrutare www.ursusbreweriescariere.ro.

    Cerinte

    - Studii superioare, preferabil economice;
    - Minim 2-3 ani in domeniul achizitiilor de servicii, preferabil pe zona marketing si trade marketing cu precadere in FMCG
    - Foarte bune abilitati de comunicare
    - Orientare catre client
    - Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
    - Abilitiati de rezolvarea a problemelor
    - Lucru in echipa
    - Abilitati foarte bune de negociere si intelegere comerciala
    - Proactivitate si dorinta de a-si dezvolta abilitatile si cunoastintele in domeniu
    - Limba Engleza - avansat
    - Cunostinte de operare PC: nivel avansat (MS Office, folosire ERP/SAP Systems,
    Procurement Tools (ARIBA sau alte aplicatii de e-sourcing de preferat)

    Responsabilitati

    - Selectia furnizorilor si derularera negocierilor in vedere obtinerea celor mai bune conditii de achizitie de bunuri si servicii din ariile Marketing si Trade Marketing si Sales
    - Stabileste termenii si conditiile comerciale si raspunde de intocmirea si management-ul contractelor si al furnizorilor din punctul de vedere al procesului de achizitie pe ariile alocate (impreuna cu departamentele implicate)
    - Identifica oportunitati pentru reducerea costurilor si imbunatatirea conditiilor comerciale
    - Intocmeste analize specifice procesului de achizitie
    - Furnizeaza periodic rapoarte de cheltuieli in ceea ce priveste activitatile de procurement din ariile alocate
    - Gestioneaza corespondenta cu furnizorii pe marginea semnarii contractelor
    - Stabileste, impreuna cu Category Manager-ul, potentialii furnizori
    - Faciliteaza comunicarea intre clientii interni si potentialii furnizori
    - Verifica cererile de achizitie si se asigura ca acestea sunt in linie cu Procedura de Achizitii
    - Creeaza comenzile de achizitie (PO) in sistem si face follow-up cu clientul intern pentru a asigura inchiderea procesului de achizitie