Office Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.08.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
- capacitate de cooperare, comunicare si relationare — atat cu clientii si furnizorii, cat si cu colegii;
- bune abilitati de organizare a timpului, a sarcinilor si a locului de munca;
- capacitate de multi — tasking;
- prezenta sigura ÅŸi placuta;
- punctuala si cu spirit de initiativa;
- persoana deschisa, discreta si cu tact;
- cunostiinte de limba engleza — nivel mediu ;
- cunostiinte Microsoft Office ( Excel, World, PowerPoint);
- studii superioare in curs de finalizare sau finzalizate;
- sarcini administrative și de organizare, relationare cu departamentele companiei;
- atributii de secretariat ( raspunderea si directionarea apelurilor telefonice, faxurilor, corespondentei, e-mail-urilor), menținerea evidenței documentelor interne și arhivarea electronica a acestora;
- asigurarea interfetei cu clientii, furnizorii și partenerii companiei din Romania si din afara tarii;
- intocmirea, urmarirea, verificarea procedurilor interne de catre angajatii companiei;
- organizarea si desfasurarea activitatilor de protocol;
- alte responsabilitati necesare pentru buna desfasurare a activitatii firmei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tourism Product Manager Aplica fara CV | |
Back-office Support Ambassador - French and English(Remote) Remote | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la