Responsabil Relații Clienți
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile E.ON Romania active.Vezi toate job-urile Responsabil Relații Clienți active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | E.ON Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.07.2017 |
Remote work: | On-site |
Căutam o persoană cu abilități bune de comunicare, orientată spre detalii și motivată să lucreze într-un mediu Agil și inovator.
Dacă ai ceea ce căutam, te așteptăm să schimbăm împreună pieța de energie din România:
- Studii medii sau universitare, economice sau tehnice cu licența luată
- Experiență de muncă în aria de relații cu clienți
- Experiență în domeniul energetic și cunoștințe despre reglementări ANRE sunt un plus
- Abilități analitice și de organizare foarte bune
- Atitudine proactivă fata de client si față de colectiv
- Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Experiență de lucru în sisteme ERP constituie un avantaj
- Abilități foarte bune de vorbire și scriere în Engleză
- Operativitate și inițiativă în rezolvarea problemelor
Descrierea jobului
- Preia solicitările clienților prin diferite canale de comunicare (LiveChat, email) utilizate de companie în relația cu clienții sau potențialii clienți și formulează răspunsurile la solicitări
- Asigură optimizarea continuă a informaților transmise către client
- Identifică zone de îmbunătățire a canalelor digitale, uzând de experiența și datele colectate de la clienți prin intermediul platformei
- Asigură interfața cu compania de distribuție în numele clientului în baza mandatului de reprezentare
- Urmărește soluționarea în timp util a tuturor solicitărilor transmise companiei de distribuție
- Răspunde de respectarea termenilor contractuali și soluționarea în termen a solicitărilor clienților
- Responsabil pentru efectuarea în termen a corecțiilor de facturi la cererea clienților
- Asigură desfășurarea procesului de facturare si corectarea de posibile erori in acest proces și încadrarea in termenele programului de facturare
- Asigură corectitudinea cantităților facturate la nivelul fiecărui loc de consum între companiile de distribuție și compania de furnizare
- Răspunde de corectitudinea informațiilor din facturile individuale emise
- Verifică extrasele de bancă și dacă e nevoie soluționează diferențele
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant Relații Clienți limba Italiană | București Aplica fara CV | |
Inside Sales Representative Aplica fara CV | |
Business Developer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (201) |
Raporteaza eroarea la